Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

cx650e

Schrijver red devil
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 maart 2008 22:25 
Wie kan mij meer vertellen over de cx650e???
ik heb een cx650e op het oog maar weet niet of ik die moet aanschaffen omdat er niet meer alle onderdelen voor te krijgen zijn????????
daarmee bedoel ik als der iets stuk zou gaan.

groet red devil

Schrijver Ray
Gast 
#2 | Geplaatst: 28 maart 2008 22:57 
Goeieavond Red Devil,

Ik zou me niet al te veel zorgen maken: er gaat niet veel kapot aan de 650E, want het is de verbeterde versie van de oude 500's. Ik heb nu al 4 jaar een 650E en nog nooit problemen gekend. Ook andere 650E rijders hier hebben eigenlijk nooit problemen. Verder is het een heerlijke motor meet veel koppel onderin, een goed geluid en ook heel comfortabel.
Ik kan je helpen, ik heb de motor die bij jouw nickname past want hij is rood en te koop. Zie nummer 32 in de Showroom, dat zijn foto's van toen ie nog van Roelof was. Die heeft er heel veel aan gedaan, waaronder een compleet nieuwe uitlaatset. Daarna heb ik hem goed onderhouden en er een heerlijke motor aan gehad. Als je interesse hebt, stuur me dan een mail: r.nijskens@wxs.nl
Groeten
Ray ( die nog wel even moet poetsen)

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 maart 2008 09:50 | Aangepast door: gompie 
Ik heb een 650E gehad, het was mijn eerste CX.
Er is eigenlijk maar één ding wat stuk is gegaan, dat is het lipje van het plastic zijklepje onder de buddyseat...
Afgezien van dingen als een lekke voorvork heb ik goed met dat ding gereden. Het was alleen altijd een toer om hem aan de praat te krijgen.
Hij staat/stond? nu te koop bij Marco Becker.
Ikzelf heb een 500A overgenomen van Ray (zie boven).
Deze is nu naar Deaffy gegaan.

Eigenlijk zouden we eens een CX-stamboom moeten maken...!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 maart 2008 11:58 
Heb je goed, ik heb hem nog steeds te koop. Ik rij er af en toe wel mee.
Het is wel een van de meest power volle CX/GL waar ik mee heb gereden.
Bij goed grip komt het voorwiel los. Er zijn meer mensen die er mee gereden hebben, en zijden ook dat dit ding veel vermogen bezit.
Waarom, ik weet het niet. Het is gewoon een goede motorfiets.
Hij gaat makelijk over de 180 heen, en daarna mijn helm over mijn neus als ik niet op pas.
Maar hij is te koop, dus voor die gene die interse heeft:
Tel 0321 312336
of 06 22690706
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 cx650e

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven