Meten is weten. Met het een en ander na, om te zien waar er geen contact wordt gemaakt.
Tip, wil de motor niet starten maar je hebt geen tijd, pak dan die euro uit je broekzak en druk hem tussen de polen van het start relai. Pas op, een euro wil ook warm worden.
Mocht hij dan nog niet starten,,, dan is het de startmotor zelf. de koolbortels zijn versleten en of zitten vast.
Het kan ook zijn dat er een wikkeling kapot is in de start motor, als die daar op staat, dan doet hij het dus niet.
En hoor je het start relai wel klikken?, het kan ook zijn dat daar de contacten vuil zijn. En daar kom je eigenlijk niet bij. Ook niet met wd40.
Ik ben trouwens ook niet zo gek op wd40. Doe mij maar contact spray. Daar zit een hoog gehalte zilfer oxide in. En dat is nouw net dat gene wat ook op schakel contacten zit.
Dus meten is weten.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html