Een tijdje geleden kwam ik terug van de beurs in Utrecht toen de radiateur lek bleek toen ik thuis kwam. Na een vraag op de website en per e-mail naar Marco bleef het even stil. Ik vond geen vervang radiateur.
Op de onderdelenbeurs in Veghel lag een radiateur met elektrische fan van een CX650E. Ik had mijn lekke bij me en heb eea vergeleken. Het leek redelijk hetzelfde en de koop was gesloten.
Opweg naar de auto liep ik KuipWillem tegen het lijf, hij begreep meteen dat ik voor de GL500 geen elektrische fan nodig had. Willem had wel interesse in de fan. Dus ging voor de helft van het geld dat ik betaald had voor de combinatie de fan over naar Willem.
Nou ging ik maandagavond aan het sleutelen en toen bleek dat de bovenste ophangbeugels een stuk naar buiten stonden t.o.v. de originele. Voor zulke dingen hoef ik niet lang te denken, de flex erin, buigen en lassen maar. Toen "paste" de radiateur nét.
Omdat ik toch liever de originele radiateur op de Zilveren wil hebben (past beter) heb ik de originele weg gebracht naar Radiator reparaties RADCO AMERSFOORT BV. Nijverheidsweg-Noord 32, 3812PM AMERSFOORT. Terplekke werd er even druk gezet op de radiateur en in het bad geknikkerd. Daar bleek dat het lek dicht bij het oppervlak ligt en dat hij makkelijk te repareren is. Ik heb geen haast en hij kan hem repareren waneer hij er tijd voor heeft. Ik wacht in spanning zijn telefoontje af!!
Groet Erik. ( Die tot nu toe een goed gevoel heeft over Radco )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~