Pjotter,
- Doet je remlicht het wél op je voetrempedaal?
- Meet met een voltmetertje of er 12V staat op de zwarte draad en de andere draad van de meter op de min van de accu. Hier zal wrs wel 12V zijn anders kon je ook niet starten.
- Meet nu op de geel/groene draad MET INGETROKKEN VOORREM of daar 12V staat. Als dat niet zo is, is wrs het schakelaartje op de handrem stuk.
- Als daar WEL 12V staat, meet dan op de geel/groene draad van de ACHTERREM SCHAKELAAR MET INGETROKKEN VOORREM en de achterrem niet aanraken. Als hier geen 12V staat is de draad van de voorrem naar de achterrem stuk. Je kan dan "buitenom" een nieuwe draad leggen naar de achterrem.
Als hier WEL 12V staat dan is er iets met de verbinding tussen de achterrem schakelaar en de rem lampen. (dan kon de lamp het ook niet op de voetrempedaal doen.
Nou, Suc6 met meten!
Groet Erik ( Die ook nog even een schot lost onder Hans z'n duiven )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~