Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

vloeibare pakking

Schrijver Eric GL 500
Gast 
#1 | Geplaatst: 20 april 2008 13:10 
CX en GL liefhebbers,

Ik heb een blok dat lekt op de grote pakking...
Is er een makkelijke manier om dit te dichten zonder de pakkingen te vernieuwen.... Leak away of iets dergelijks.....

Tips en truuks welkom.......

Trouwens het lukt mij nooit om een plaatje in te voeren hier.. iemand een oplossing?

ERic

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 20 april 2008 15:03 
Erik, wat bedoel je met de grote pakking? De pakking tussen cilinders en achterdeksel ? Die zou ik niet proberen te dichten met vloeibare pakking.
Wat betreft plaatjes of foto's:
foto's kan je plaatsen als die al ergens op een andere site staan. bv bij "mijnalbum.nl" Zo'n foto heeft dan een URL.(klik met je rechtermuisknop op de foto en kijk bij eigenschappen). Kopieer de URL. Gebruik het knopje met de drie kleuren tussen de U en het wereldbolletje met de schakel(=link), plak in het pop-up venster dat je dan ziet, de URL van de foto die je wil laten zien)
Lukt het niet? Stuur je foto's per email naar Frans en vraag of hij ze op de site wil zetten.

Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Eric GL 500
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 april 2008 10:30 
Dank je mast....
ik bedoel de de pakking die verticaal achter de cilinders zit..... onder in het blok lekt hij.... omdat ik geen sleutelwonder ben smeer ik hem het liefste dicht....
Als het niet ander kan, haal ik het blok eruit, en vervang ik ieder deel, ook wat Marco Becker zei, meteen de zuigerveren en eventueel de distibutieketting..

groet,
erci

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 vloeibare pakking

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven