Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

onderhoud cx e in belgie oostvlaanderen

Schrijver Bart Beeckmans
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 april 2008 23:20 
goeie nacht

ik heb sinds kort terug een cx in mijn garage staan, ik zou hem opknappen. Nu met het schone weer begint het te kribbelen en wil eraan beginnen.
Mijn vraag is waar kan ik gemakkelijk aan onderhoudsstukken geraken. Ik ging er enkele jaren geleden om in een honda garage in het gentse maar ik kreeg nooit de stukken die ik nodig had!?
Nu ben ik zoek op zoek naar een garage, in het gentse of zeeuws vlaanderen (nederland) waar ik onderdelen voor mijn onderhoud kan halen.

Is het zo dat alleen maar honda stukken heeft voor een cx of zijn er ook namaak stukken op de markt voor honda, zoals bvb in hein gericke?

graag wat advies.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 april 2008 23:28 
Hallo Bart,

Ligt er helemaal aan wat je nodig hebt. Kijk op de links pagina en je vindt een aantal plaatsen waar je online kan bestellen. dingen zoals Olie filters etc. kan je nog gewoon bij de Honda dealer bestellen maar als je meer specifieke dingen nodig hebt kan je eventueel een oproep hier doen en zien of iemand het te koop heeft.

Success,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 april 2008 23:30 
Hallo Bart,

tijdje geleden toch.

www.dholda.be bestel ik onderdelen als ik iets nodig heb.
De hoofdzetel is in Aalst , binnen de 2 dagen ligt het klaar in Moerzeke;
net iets voorbij Dendermonde.
Nog geen problemen mee gehad.
Vraag naar Peggy , of leg een lijstje met je onderdeelnummers op de fax of mail.

Groeten
Terry

Schrijver Bart Beeckmans
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 april 2008 09:48 
Dag Terry

Klopt, lang geleden en terug op de cx. de oude liefde keert terug.
Het is weer dezelfde als mijn vorige, rond de 50.000 km gereden. Wat schade aan het spatbord vooraan en op de tank wat plekken door een vuiliszak die erop gelegen heeft.
Is het bij jou nog steeds de zwarte costum? uitgebouwd met vanalles en nog wat

Ik heb daarnet als ik naar mijn werk reed een honda-garage gezien in Zelzate, ga daar eens binnenspringen. Want in Gent was ik niet tevreden, altijd maar zagen over oude motos, dat de stukken niet makkelijk te verkrijgen zijn en bla bla bla...
Bestaat er ergens een site met de onderdelennummers van de cx, dat ik die zelf kan zoeken? of op deze site? Heb jij al zo een lijstje liggen, zou ik dit mogen gebruiken, dan kan ik ook aanvullen.

tot later

Bart

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 23 april 2008 10:25 
Bart, op www.cmsnl.com staan alle onderdelen die je kan bedenken.(kijk op die site bij Honda, en typ bv CX500) Ze verzenden onderdelen over de hele wereld. Prijzen zijn ex verzendkosten en ex BTW
Slijtage onderdelen zoals filters ed kan je ook via www.louis.de bestellen, of via www.polo.de, www.motozoom.nl en wellicht zijn er ook belgiesche bedrijven waar je kan bestellen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver yvan
Gast 
#6 | Geplaatst: 24 april 2008 10:08 
Bart,

Let wel op met bestellen via de website van cmsnl. Die mensen leveren zeer goede service en zeer snelle levering. Voor remrevisie moet je wel opletten!!! De rem revisie onderdelen die online voor de cx 500 kunnen besteld worden zijn nog al eens bestemd voor de Amerikaanse modellen en passen niet. Ik heb het aan den lijve ondervonden. Als je twijfelt : gooi het gewoon op dit forum.

Die knappe sleutelaars van de CX V club weten altijd raad. DAT HEB IK OOK AAN DEN LIJVE ONDERVONDEN EN DAAR BEN IK ZEER DANKBAAR VOOR.

Yvan

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 onderhoud cx e in belgie oostvlaanderen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven