Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

kilometerkabel huis????

Schrijver Eric GL 500
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 april 2008 21:07 
Heeyy vrienden van de cx,

HELPPPPPP

Jullie zullen het herkenen als cx rijders en sleutelaars... soms met het weer op de weg krijgen van de cx is er ook veel tegenslag.... en zakt de moet je wel eens in de schoenen...

Heb ik vol trots mijn voorvorkkeerringen vernieuwd, stop ik het voorwiel er in... liggen er 2 dunne grote ringen op de grond.... ehhh pffff dat moet uit het kilometerkabel huis in het voorwiel komen. Ik pak het werkplaatshandboek... shit... ehhh pfffff klllte..... staat er net niet in..... !!!

Waar moeten ze precies komen.....????
Anders moet ik zo gokken, en maak in meneer overheid weer rijk..... staat hier in de buurt vol met flitspalen, het lijkt wel een bos!!!

Groet,
Eric GL 500

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 april 2008 21:26 
Nou Eric de dunste zit acher het aandrijf tandwiel
die met de twee opstaande stukjes zit in het voorwiel want die neemt dat tandwiel mee voor de aandrijving van je kilometer kabel
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Eric GL 500
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 april 2008 10:08 
Ouwe Jan

Dank je wel.... Ok de dunste achter het aandrijftandwiel..
die met de twee opstaande stukjes gewoon in het voorwiel voor meenemen aandrijving

Houd ik één dunne ring over... lijkt me dan dat die als laatste aan de andere kant komt.
Dus: dunne ring, de rest en tot slot een dunne ring aan de uiterste kant van de kilometerkabel. Klinkt logisch

Groet,
eric

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 kilometerkabel huis????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven