Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

OOk bij mij is het gelukt

Schrijver voorbijganger
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2008 21:04 
Mijn radiateur was stuk geslagen door de ventilator die los op zijn as was komen zitten.

Ik had gelukkig nog een ventilator en een radiateur die zo lijkt het lek vrij is.
Efin vandaag de boel gemonteerd nadat ik thuis ben gekomen van een welverdiende vakantie. Om dat de boel toch los lag gelijk de toerenteller kabel vervangen (de toerenteller doet het nu weer) , de koppelingskabel vervangen omdat het tonnetje onder aan de kabel behoorlijk fout gemonteerd zat. De hevel van de kabel was in het tonnetje aan het snijden en de eerste flarden van de kabel lagen er al los aan te hangen.Nu het elektrisch van de kuip wederom aansluiten want dat was ook aan het (bijna) sluiting maken zeg maar.Efin al met al een produktief middagje.
Morgen hoop ik mijn proefrit te gaan maken......

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 mei 2008 22:45 
het wordt morgen weer mooi weer, dus veel plezier.

theoj.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2008 12:52 
Zojuist een rondje Lauwersmeer gereden en ik verklaar de patiënt genezen.

Rijd weer als vanouds de koppelings kabel is wel wat (te lang) komt van een Honda cb 650 af maar acht dart mag de pret niet drukken. Ik heb vanmorgen wat elektra kabel gesoldeerd en met een kripmkous geisoleerd en ach nog wat kleine zaken gedaan aan de motor. Ik heb de radiateur met water gevuld dat moet ik dus als de gamma weer open is vervangen door koelvloeistof .

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 mei 2008 17:08 
Gefeliciteerd.

Het zag er slecht uit voor de patient, maar met wat reservedelen is 'ie toch weer genezen. Mooi zo!

En inderdaad was het vandaag prima weer voor een testrit.

Harmony,
Hans.
( altijd blij als een CX het weer doet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 mei 2008 19:14 
Hans,
en het mooie is dat ik de reserve delen in huis had en niet wist of de radiateur nog wel deugdelijk was, en de ventilator wist ik ook niet meer dat ik die had.
gelukkig is de radiateur lekvrij en kwam ik de venti op "tijd" tegen.
Nu de toernteller het doet kan ik ook eens zien hoeveel toeren ik nu zo'n beetje draai en dat is zo,n 1000 tot 1200 meer dan bij mijn BMW als ik 100 120 km /uur rijd. Bij het optrekken kan ik hem lekker naar de 9000 rpm jagen.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 OOk bij mij is het gelukt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven