Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

hulp gevraagt

Schrijver gburg
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 mei 2008 11:05 
hoi, ik heb een cx500c en ik krijg hem niet meer zo makkelijk in zijn 2 de versnelling. ik heb nog een blok liggen voor onderdelen. mijn vraag: is het goed te doen om een versnellingsbak over te zetten en hoe ??? of kan iemand uit de buurt van hoek van holland mij tegen betaling helpen??? groeten gerrit.

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 mei 2008 16:35 
Ik weet uit eigen ervaring dat het goed zelf te doen is. Wanneer je geen twee linkerhanden hebt en met behulp van het handboek, kom je een heel eind. Ik zou je best willen helpen, maar ik kom uit het verre oosten des lands. Dus dat wordt niks. Ik zou zeggen, gewoon beginnen en heb je een vraag: zet hem op het forum. Maar wie weet, meldt zich nog iemand die jou wilt helpen.

Groet Marcel Gosselink
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 mei 2008 19:38 
ik ben het eens met Marcel, gewoon eraan beginnen.
je moet wel de ruimte hebben om een blok te verwijderen en te openen. verder moet je de benodigde pakkingen hebben en het koppelingsmoerverwijderhulpstukje is wel handig.
ik woon in het midden des lands. als je dichterbij woonde zou ik zeggen kom maar bij mij in de schuur werken dan doen we het samen.
succes.
groet, theo.

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 mei 2008 21:41 
Een vraag ,zit de versnellinsbak nog in je donor blok.
Ik heb wat speciaal gereedschap ,en een bok om het blok op te zetten ,wij kunnen samen de bak demonteren ,en kan je hem zelf monteren .
Ik woon in Rotterdam ,laat maar wat horen
Wim

Schrijver gburg
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 mei 2008 18:46 
hoi mannen bedankt voor jullie reactie. ik heb geen 2 linker handen maar wel een handboek ,ik ga het gewoon proberen ik neem er de tijd voor en als het helemaal niet lukt dan neem ik je voorstel graag aan (als die dan nog geldig is) Wim. Groeten Gerrit.

Schrijver gburg
Gast 
#6 | Geplaatst: 28 mei 2008 18:47 
hoi mannen bedankt voor jullie reactie. ik heb geen 2 linker handen maar wel een handboek ,ik ga het gewoon proberen ik neem er de tijd voor en als het helemaal niet lukt dan neem ik je voorstel graag aan (als die dan nog geldig is) Wim. Groeten Gerrit.

Schrijver gburg
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 mei 2008 18:50 
dat is 2keer, foutje.

Schrijver theojansen
Gast 
#8 | Geplaatst: 6 juni 2008 14:19 
hoe ver ben je met de versn.bak?
groet, theoj

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 hulp gevraagt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven