Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

ArmyWing doet raar!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 juni 2008 23:36 
Beste mede techneuten,

Tijdens de normale woon/werk rit van 20km van gisteren hield de GL-span een paar keer in. Het leek op een lege tank, dus over op reserve. volgens de kilometer stand van de dagteller kon dit niet en bij aankomst op het werk bleek er ook niet veel uit de tank dus dat was het niet. Op de terugrit gebeurde dit nog 3 tot 4 keer en even later, nog voor ik stil kwam te staan pakte hij weer gewoon op of er nix aan de hand was. Voor een stoplicht gebeurde het weer en had ik moeite om hem aan de gang te houden. Nu heb ik een ander blok staan die goed moet zijn. Die moet er een keer onder gehangen gaan worden maar liever heb ik dan de motor met dit blok goed lopend zodat ik zeker weet dat ik bij het ombouwen niet naar de omliggende elektronica enzo hoef te kijken als hij het met het nieuwe blok niet zou doen ofzo. Ik had ook al even op "inhouden" gezocht op de site. daar kom ik bijna alleen maar statorproblemen tegen. Kan dat het hier ook zijn? Wat is nu wijsheid? Iemand een idee?

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 juni 2008 09:16 
Ja hoor Erik gewoon alles systeemmatich controlleren
Meestal is een slechte verbinding hier de oorzaak van
Zoek en je zult de oorzaak vinden, want wisselen is veel werk en als de motor het niet doet kan je weer gaan zoeken
Wij zijn benieuwd naar je bevindingen en wat de storing nu was
O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 juni 2008 09:27 
Hoi Erik,
Zo iets heb ik ook gehad, inhouden vooral na (flink) doorrijden. Stoppen, na enkele minuten starten, geen probleem. Tank was nog bijna vol. Bleek het benzineslangetje te zijn dat geknikt zat onder de tank.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juni 2008 09:37 
De bezine kraan is het probleem. Op het oer model zit dit type niet, wel op de gl. Het membraam in de benzine kraan is vast komen te zitten door oxide. (wit aluminium) Hierdoor krijgt de motor te weinig benzine.
Tip, schoon maken en eventueel de zaak vervangen.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 juni 2008 18:27 
Hallo Allemaal,

Ik ben nog ff aan het snuffelen geweest. Na de schilderbeurt van het span heb ik blijkbaar het vacuum slangetje van de benzine kraan op de verkeerde aansluiting gedrukt!! STOM STOM STOM. Er zit hier ook geen ontluchtingsslangetje aan, is die echt noodzakelijk?? Nou snap ik alleen niet hoe hij het gedaan heeft want de kraan zou dus eigenlijk dicht gezeten moeten hebben. Ik heb nog geen tijd gehad om hem uit te proberen maar dat gaat natuurlijk nog wel gebeuren.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 ArmyWing doet raar!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven