Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Dom hoor....

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 juli 2008 22:54 | Aangepast door: Hansv 
Al enige tijd gaat mijn rempedaal erg makkelijk op en neer. De veerkracht van de rem zelf is amper voldoende om het pedaal op de bovenste positie te houden, en ik had geen idee wat er nou fout zat.

Totdat ik vanavond even wat vuil van de rechteruitlaat veegde, minimaal onderhoud, jeweetwel. En daar zie ik aan het pedaal een haakje zitten, waar is dat nu voor? En daar vlak boven een nokje, en zou dat misschien.....

Even zoeken, en ja hoor,de veer die ik niet thuis kon brengen toen ik een paar maand geleden de motor weer in elkaar zette, de veer waarvan ik dacht dat 'ie met wat reserve delen mee was gekomen, die hoort daar aan het rempedaal te zitten.

Kijk...... zo simpel kan het zijn.
maarre,..... wel een beetje dom, hoor........

Harmony,
Hans.
( moet af en toe een veer laten .... zitten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 juli 2008 23:40 | Aangepast door: Erik1 
Ach ja Hans, er overkomt ons allemaal wel eens iets doms. Pas nog, de tank van het span netjes geschilderd, legergroen natuurlijk en hup weer gemonteerd. Vacuum slangetje vast en gaan. Paar keer onderweg inhouden en afslaan, ik snapte er nix meer van. Ga ik eens beter kijken zit het vacuum slangetje op de verkeerde aansluiting!! Hoe dom kan je zijn!!

Zo zie je maar... je bent niet de enige!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Ratz
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 juli 2008 07:13 
Mooi dat het euvel is simpels was, toch

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 juli 2008 02:31 
Ach hans je bent niet de enige hoor. Ik heb mijn nieuwe blok er onder, zet de tank er weer op en vergeet de benzine slang weer aan te sluiten. wel de kraan open draaien en weg rijden. (weet je hoe hard je gaat stinken voor je er achter komt dat de benzine langs je broek loopt?)

zo zie je er overkomt ons allemaal wel eens iets (simpels)

Greetzzz pjot (die niet meer naar benzine stinkt)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Dom hoor....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 1 [ borisz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven