Zo! Vrije dag is goed besteed.
Vrijdag was ik lekker vroeg klaar, dus onderweg naar huis de vrienden van Roukama met een bezoek vereerd. Kost altijd weer geld die mannen
Nieuwe remblokken, harde leidingen en een nieuwe brandstofleiding (hard nodig) meegenomen.
Nu had ik hier zaterdag al een begin aan gemaakt maar wegens erg warm was ik het na 10 minuten in de schuur al zat, PAUZE!
Zo duurt een paar remleidingen bouwen al gauw 2 uur!
Gisteren druk met sociale verplichtingen, dus vandaag maar vroeg begonnen want dan is het nog koel, dacht ik.
Dus klauwen los, schoonmaken, opnieuw invetten, nieuwe blokjes erin, dat ging niet verkeerd
Nu andere pomp erop, leidingen erop en ff ontluchten, niet dus
Na een half uurtje pompen nog niks, dus de dubbele banjo maar eens los gehaald en hee, dat komt niet helemaal uit, gaatjes en banjo's.
Iedereen zegt geen dubbele ringen gebruiken maar je moet toch wat en na nog een tijdje prutsen en pompen kwam er olie uit de nippels
Intussen wel de zon vol op het ruggetje, da's niet koel zeg maar.
Toch ben ik tevreden over vandaag, nu alleen de boel nog even inlopen en mss heb ik dan eindelijk HO!houders ipv Ho nou! houders op de Ratwing. Beestje staat nu buiten met een ty-wrap om het hendel om de laatste lucht eruit te krijgen.
Wil deze week nog ff bij Ratz langs om te kijken of zijn 2 in 1 past, de huidige is intussen weer behoorlijk gaar namelijk.
Groeten Dinges (nu schaduw, bier, koelte en ff niet zeuren tegen papa aub, ik is gaar)
PS: leuk, die nieuwe smilie mogelijkheid