Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

custom radiator op een gewone cx uit 82'?

Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2008 15:07 
Past dat is de vraag? De zoek functie leverde geen resultaat op maar volgens mij is deze vraag toch wel is eerder gesteld.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 sept. 2008 19:54 
Hallo TS,

ja, de vraag is wel eerder gesteld, alleen zijn er nogal wat verschillende radiateurs op de verschillende modellen, afhankelijk van type en bouwjaar.

Een C radiator past (voor zover ik weet) altijd wel op een "gewone" -niet op een E of GL- maar de verschillen zitten in de alu behuizing eromheen en de plaats van de dop aan de bovenzijde. Of die van de C hetzelfde is? Voor de vroege modellen (78-80) niet, later waarschijnlijk wel.

Zoek eens de onderdeelnummers op bij CMS of zo en vergelijk. Maar als je niet anders hebt gewoon erop zetten.

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver gghouweling
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 sept. 2008 18:11 | Aangepast door: gghouweling 
Hallo,

Ik heb juist de ervaring opgedaan dat het anderom (gewone CX op Custom) NIET past. De dop van van de 'gewone' CX zit meer aan de buitenkant en de tank past dan niet goed meer. Anderom, dus van Custom op 'gewone' zou dan geen problemen op moeten leveren lijkt me.

Succes!

Gijs.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 custom radiator op een gewone cx uit 82'?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ erikcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven