De enige motor die bij mij nog rijdt, is "De Witte". "Angel" doet het weer niet. Ze liet mij na de vakantie weer in de steek.
Lamp uit, dodemansknop nagekeken of die goed stond (tja, die staat bij mij wel eens verkeerd :shy
, in z'n vrij en dan maar starten.......niet dus.
Helemaal niet, geen klik niets.
Nu is de koppakking vervangen, ze had al een startmotor van De Groene Draeck te leen en daar deed ze het toch maar mee. In SJK deed ze het ook al niet zo goed. Sloeg soms af, ook bij het stilstaan bij de verkeerslichten (nee niet verkeerd met handelen van de koppeling..).
Nu is mijn vraag, ligt het aan de andere startmotor, terwijl het bij De Groene Draeck wel starten en lopen was. Of zou er iets in Angel zitten, waardoor de startmotor defect kan raken???
Wie weet hier iets op
, voordat we weer een andere startmotor erin zetten en die naar zijn grootje helpen.
Lieke (die gaat twijlfelen of zij wel ooit weer op de motor naar een treffen gaat, want na elk treffen schijt er een motor ermee uit.......
)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.