Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

raadsel

Schrijver antoon

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 sept. 2008 09:06 | Aangepast door: antoon 
Zondag de CX 500 C weer eens uit de schuur gehaald starten en lopen als een zonnetje,Toertje gemaakt koffie in Oirschot en op de terugweg gaf hij de geest, bij de rotonde viel hij plotseling helemaal dood,Bougie eruit geen vonk,terug gelopen naar mijn zwager ongeveer een km onderweg nog een paar keer proberen te starten maar vergeet het maar,Daar in de garage gezet nog een keer proberen!! En meteen lopen hoe kan dat, wat is de oorzaak van deze storing, weet iemand hier een antwoord op?
Groetjes Antoon.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 sept. 2008 09:18 | Aangepast door: Hansv 
Die 'C', is dat ook een CDI ontsteking? Als dat zo is, zou het dan de zwart/witte draad kunnen zijn, de 'kill-switch' draad bedoel ik, die sluiting maakt ??.

Harmony,
Hans.
( gokt maar wat )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 sept. 2008 09:40 
Als het een c is met een GL onsteking, dan alle zekeringen na lopen op het stuur en de hoofd zekering.

GL??? dan is er geen CDI unit maar twee nec kastjes.
Ja kan ook achter op het blok kijken, als er een verhoogde deksel van 3 cm achter op het blok zit tegen het overloop bakje dan is het er een met een GL ontsteking. In dat geval, dan alle zekeringen na lopen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 sept. 2008 09:54 | Aangepast door: antoon 
Het is een 500 C uit 1982 met cdi ontsteking,de sugestie van Hans daar had het Joost ook over.Zal dit eens nakijken.
gr AV

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 raadsel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven