Hallo Frans
Ik ben met de prolink vorig jaar behoorlijk bezig geweest.
Ik zelf heb een gl500d silverwing waar de prolink lek van was.
Vervolgens had ik een prolink liggen waar de aansluiting van onder anders was.
van de gl zit er een bus aan de onderzijde en van de cx twee lippen.
toen ben ik een Beetje aan het lassen gegaan hierdoor was de prolink een klein beetje langer geworden.
Dat scheelde wat motorhoogte betreft zoveel dat ik niet meer met de voeten aan de grond kwam.
Dus contact met beusie opgenomen en die had er nog wel een paar liggen.
Met lippen aan de onderkant.
Dat model van een cx.
Beusie zij dat hij ook nog wel het gedeelte had dat onder de prolink zit en op het frame het schanierstuk.
en dat past gewoon.
Met andere woorden het maakt niet uit welke prolink je er opzet als je het maar met de wip kompleet overzet.
De prolinks wil ook verschillen van elkaar de een is dikker dan de ander en ook het slangetje waar je hem mee op druk brengt wil weleens op een andere plaats zitten.
De gl500 kan alle types prolinks aan.
m.v.g Andre
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/