't Was leuk omdat het allemaal vlot ging...alleen moet ik nog een echt ritje maken om te zien dat alles echt in orde is. Zal wel maandag worden op weg naar het werk.
Ja Paul, wonderen verwacht ik niet van WD40 maar voor bevoorbeeld een stroef schakelende schakelaar (lijkt wel Suske en Wiske) vlot te krijgen lukt het toch weer iedere keer.
Ja Terry, ik dacht ik neem er eens foto's van, als het mislukt kan ik iedereen lastig vallen met mijn vragen en zet ik er een prentje bij
Hans, ik heb al vaker gelezen over jouw manier, maar ik heb ze gesteld op BDP met beide kleppen dicht zoals handboek zegt eigenlijk. Maar dan zonder tuit open te doen, gewoon gezocht met schroevendraaier erin en dan net voor schroevendraaier weer zakt. Ik heb 0,08 en 0,1 genomen voor respectievelijk in en uitlaatkleppen omdat telkens 1 van beide zoal stond en de andere max 0,02 meer...dus was het eigenlijk niet echt nodig geweest maar ik geloof dat de kleppen in geen 10 jaar gesteld zijn en dan wil je toch eens controleren.
In ieder geval,als je nooit aan iets begint kan je het sleutelen niet leren en daar is het me eigenlijk om te doen.
Ik hoop dat er nog meer garage-foto's van andere mensen komen, vind ik nog het leukste van alles om naat te kijken hier op de site.
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica