Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

running lights

Schrijver grietje
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 feb. 2009 19:55 
ik heb een vraag aan de heren hier, wil graag running lights op mijn "hans" wie kan mij daarmee helpen om het voor elkaar te krijgen, heb een schema maar daar snap ik niks van. zaterdag komt de nieuwe kuip erop en die wil ik graag met running lights...

groetjes grietje (vandaag het stripboek gekregen van hans en grietje)

Schrijver dreester
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 feb. 2009 20:27 
grietje,

het aansluiten is niet moeilijk. als je huidige knipperlichten al een fitting hebben voor een duplo lamp (21W/5W), dan sluit je het extra draadje wat er aanzit gewoon aan op de + draad van je verlichting. als je huidige knipperlichten geen fitting voor een duplo lamp hebben,zul je die eerst moeten vervangen voor duplolamp fittingen.

wat ook makkelijk gaat is een paar (oranje) extra reflektorlampjes monteren op je kuip.

groeten Andre

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 feb. 2009 20:29 

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 feb. 2009 21:23 | Aangepast door: Erik1 
Heey André,

Jij gaat nu uit van een GL kuip maar volgens mij heeft Grietje een andere kuip die geen duplo lampen heeft.

Heey Grietje,

Er is nog wel een manier om je knipperlichten te laten branden. Dat is met een weerstand van de plus naar elk knipperlicht toe. Ik ga ff op zoek naar de waarde ervan en zal kijken hoe dat evt te monteren. ( Voordeel is dat je dan ook achter running-lights hebt. Nadeel is dat je ook op het deshboard running-lights hebt. Maar dat went vanzelf. )

Groet Erik. ...Elk voordeel heb sen nadeel...
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Lemmy
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 feb. 2009 15:21 
@ Grietje:
Ik heb nog wel 2 duplo-fittingen liggen. Ze komen uit een Vetter Windjammer kuip. (de bijbehorende behuizing heb ik evt ook nog wel voor je).

Schrijver Andresilverwing

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 maart 2009 19:50 
Hoi, je kunt ook op de sloop uit diverse achterlichten van autos zulke fittingen halen en dan monteren in plaats van je huidige fittingen. Zulke fittingen zijn niet los te koop namelijk, ik heb dit al vaker gedaan bij motoren en ook autoos zoals golfjes.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 running lights

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven