Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Rijden zonder balanspot

Schrijver Stan
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 mei 2009 16:45 
Hallo,

Ik heb een cx500c uit 83 met een lekke balanspot. nu kwam ik foto's tegen van toto caferacer omgebouwde cxen zonder balanspot. nou is mijn vraag wat er gebeurd als je de balanspot gewoon verwijderd of is er dan niet meer mee te rijden? Kan iemand mij hierover informeren? bvd

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 mei 2009 18:24 
http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&forum=6&topic=5520&pa ge=0
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Stan
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 mei 2009 18:48 
thnx

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 mei 2009 19:19 | Aangepast door: ouwe_jan 
twee jaar geleden een uitlaat zet uigeprobeerd op een cx500
zonder belanspot maar wel met een doorverbinding van de zelfde maat pijp en geen probleem mee gehad alleen ik vond er een mooijer geluid uit komen .
{leek veel op een Harly]die de zelfde onstekings diagram heeft als de CX motoren
De twee in een uitlaat zet, heeft ook geen probleem enkelt bij hoge toeren krijg je een leuke gegil er uit
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 mei 2009 23:22 
Ook ik rij al 2 jaar rond met "doorkijk pijpen". Nou, niet helemaal waar, er zit een klein dempertje in maar geen balanspot. En hij gaat als een speer!!
www.vanengelenhoven.net/CX500.htm daar zie je de "S" bochten.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Rijden zonder balanspot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven