er is een probleem bij jou, de garburatuurs moeten er af,is niet veel werk ,als je ze er af hebt dan moet je ze op de werk bank of wat anders omgekeerd legen.Schroef de stel schroeven een voor een er af [let op een tegelijk en let op wat er uit komt het moet zijn een veertje een ringetje een o-ringetje ,is er geen o-ringetje dan controlleer je het gat waar de schroef uit gedraaid is kan zijn dat o-ring stuk is dan zit deze in het kanaaltje wat je ziet onderin ,is dat het geval de stukjes er uit halen ,doe dit secuur want deze kanaal moet echt schoon zijn ,ook kan de o-ring weg zijn dan een nieuwe o-ring plaatsen let op zijn heel erg klein [moteren , de volgorde is de schroef met afsel kop tussen je vingers eerst de veertje dan het ijzeren ringtje ,dan het o-ringetje mag een klein beetje olie op voor het glijden ,nu schroef er weer indraain voorzichtig tot hij niet meer gaat en dan 2 slagen retour,let op als motor loop dat je misschien nog een halve slag uit moet draaien ,nu de anderen stelschroef het zelfde ritueel [carb weer monteren
vacummeters aansluiten en afstellen op 2 tot 2,5 vacum met stel schroefjes in of uit te draaien bij
1000 toeren
groeten ouwe_jan |