Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Zadel Overtrekkers

Schrijver Znoek
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 juni 2009 09:07 
Hey mannen ik ben hier in belgië op zoek gegaan naar zadel overtrekkers en heb er al eentje gevonden. Maar ik verslikte me helemaal in zijn prijs...
Die man vraagt 200 euro voor een zadel met leer te overtrekken...
zijn er andere opties? is dit schandalig duur of de normale prijs?

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 4 juni 2009 09:47 
In Garderen (NL) kan je bij Kommer terecht voor ongeveer 75 euro. Dat lijkt me een redelijke prijs. 200 is erg veel.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 juni 2009 10:02 
een overtrek kun je bij Louis.de voor ongeveer 40 euro bestellen.. alleen moet je het dan zelf doen..

als je leer wilt, moet je niet vergeten om wat voor leer het gaat, en de tijd die er in zit, ik had zoiets ook gevraagd bij de plaatselijke leerbewerker, en die had het over een 150 euro ( dat is dan wel voor een GL.. zadel + Buddy )

Groeten,
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver Heinz
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 juni 2009 13:18 
Hi Znoek

Schau doch mal bei E-bay.de

Sitzbankbezug Honda CX 500 Neu!!

Sitzbankbezug Honda CX 500 Neu!!Versand nach Belgien ist 17Euronen.
Grüsse

Schrijver emiel
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 juni 2009 13:40 | Aangepast door: emiel 
Aloha,

ik heb de overtrek van de buddy hiervandaan:
www.sitzbezug.com
Die adverteren ook op ebay.de en ik was ongeveer 21euro kwijy inclusief verzenden.
Voordat geld kun je nog wel een keertje hobbieën.
Met zn tweetjes gaat het makkelijker en een goed lijmpistool is ook handig.

Succes ermee,

Emiel & Andrea

P.S. het resultaat van ons gehobby is te zien op nr 92(de zwarte met rood) van de showroom

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 juni 2009 16:05 
Jammer dat er geen CX650E bij staat.
Daar ben ik namelijk nog naar op zoek.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 juni 2009 18:06 | Aangepast door: danielstrouven 
Ja Erik,
ik zou toch minstens proberen het zelf te doen in plaats van maar even een 200 euro te besteden. Zoals Heinz al zei, bv.

http://cgi.ebay.de/Sitzbankbezug-Honda-CX-500--Neu!!_W0QQitemZ120428201620QQcmdZViewI temQQimsxZ20090601?IMSfp=TL090601141003r25414

dan ben je voor 45 euro met verzenden in al geholpen. Ik wil je gerust helpen omdat zoals Emiel al zei het met tweeën waarschijnlijk beter gaat.
Je darmpje en filter ligt hier klaar, en de busjes zijn waarschijnlijk morgen af. Als je het wil komen halen kun je even een sms-je sturen of bellen of zo, als je wil dat ik het breng zul je even moeten wachten tot ik wat meer tijd heb. Ik ben zaterdag zowat de hele dag thuis tot zes uur 's avonds, ik moet examens opstellen-is eigenlijk al zoveel werk als examens maken...
Groetjes, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver Znoek
Gast 
#8 | Geplaatst: 4 juni 2009 22:34 
Hey Daniël, ik denk wel dat ik zaterdag kan passeren, mail je me je adres enzo eens? snoek_vdh@hotmail
Over die zadels, die duitse versie is dus nepleer, maarja als dat sterk genoeg is?
ik ben wel geen ebay gebruiker
zelf de overtrek erover zetten lukt me wel denk ik.
en de prijs is wel al pakken gunstiger!

Schrijver Znoek
Gast 
#9 | Geplaatst: 4 juni 2009 22:37 
BTW andrea en emiel het resultaat is wel mooi, is het een dikke laag? en stevig genoeg?
kun je de riem en het metalen biesje nog monteren denken jullie? die zou ik er graag terug over zetten...

Schrijver emiel
Gast 
#10 | Geplaatst: 5 juni 2009 11:37 
Hoi Erik,

dankjewel.

De dikte van het materiaal is ongeveer net zoals het orginele materiaal(dat ook nep leer is) alleen is het glad zonder al die banen en stiksels erop.
De riem en het biesje dat zul je ffies uit moeten zoeken, bij onze buddy was dat al bagger en kon ik het niet eens met goed fatsoen verwijderen en daarom heb ik het ook niet erop gezet.
We hebben de overtrek er nu 2jaar opzitten en het bevalt nog prima, we rijden altijd met z`n tweetjes en we zijn geen "lichtgewichten" dus de stevigheid is wel goed en voor dat geld is het het proberen waard(vindt ik).

Groetjes en succes,

Emiel & Andrea

P.S. top dat Daniël je wil helpen!

Schrijver Znoek
Gast 
#11 | Geplaatst: 6 juni 2009 20:56 | Aangepast door: Znoek 
Ja Daniël is ne goeien hé, we kennen elkaar vant stamcafée en ook wat via mijn vader. mss kan ik hem binnenkort eens aan een cdi'ke helpen voor wat hoort wat...
de zadelvraag rust verder tot er een goeie oplossing komt...

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 15 juni 2009 22:58 | Aangepast door: pjotter 
Ik heb in spanje mijn zadel laten overtrekken voor (schrik niet) €40,-
Je mag aan coen vragen hoe hij er nu uit ziet. Als nieuw.

Adiòs pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 15 juni 2009 23:50 
Ja Pjot, maar we wonen niet allemaal bij Sinterklaas
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Znoek
Gast 
#14 | Geplaatst: 16 juni 2009 17:08 
@ Brinkcx: looool inderdaad, tis ier vlakbij Snapje... euh Spanje

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Zadel Overtrekkers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven