Hallo Allemaal,
Eerst maar even voorstellen, ik ben Johan Addink en woon in Barchem. Ik rijd iedere dag naar mijn werk(Arnhem) op mijn CX500, dit betekend dus 100km per dag op mijn CX. Ik doe dit nu al enige jaren, mijn CX met ruim 80.000 mijl op de klok doet dit met liefde tot op 2 weken terug.
(hier komt de "ellende")
2 weken terug moest er getankt worden, jaja noodzakelijk kwaad.
Na het tanken wou m'n CX niet meer starten, geen gereedschap bij me dus de anwb maar even bellen. De vrouw bij anwb vroeg me om nog 1x te proberen te starten en wat denk je, ja hoor starten lopen. Dit gebeurde wel vaker wist ze me te vertellen (jaja).
Afgelopen woensdag deed in één keer mijn knipper licht naar rechts het niet meer, geen probleem dacht ik hier kijken we in het weekend wel even naar.
Afgelopen vrijdag moest ik weer tanken en weer na het tanken wou m'n CX niet starten. Dus nu denk ik Sh!t maarja laat ik eerst maar eens wachten en het zo nog eens proberen. Helaas was het deze keer dus niet zo'n feest de anwb heeft me dus inclusief CX thuis gebracht.
Er kwamen geen vonken meer, dus maar eens gaan meten aan de hand van het werkplaats handboek hieronder zie je mijn meet resultaten in een word file:
MeetresultatenIk heb ook al even een andere CDI geprobeerd (een 2de handse bij een officiële Honda dealer op de kop getikt voor €50,-)
Ondertussen weet ik het niet meer, dus als iemand hints en/of tips heeft heel graag!!!
Mvg
Johan Addink