Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

kop pakking

Schrijver rowdy
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 juni 2009 08:25 
Hallo cx vrienden,
Ik ben rowdy H.
Ik heb koel vloeistof in mijn olie.
Ik heb mij laten vertellen dat de kop pakking lek is.
De olie is wit /bruin .
Heeft iemand nog een setje over.
Of waar kan ik die halen.
Ik woon in almere .
bvd rowdy

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 28 juni 2009 12:29 
Hallo Rowdy.Welk type CX heb je? En het bouwjaar?
Er zijn verschillende mogelijkheden om aan een set koppakkingen te komen. Koop ze bij www.roukama.nl , of bij www.cmsnl.com of bij de lokale Honda dealer. En Marco Becker heeft ze ook op voorraad.( zover ik weet.)
Succes met de reparatie.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver rowdy
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 juni 2009 17:06 
ik heb een cx500 tja sorry dat was ik inderdaad vergeten te vermelden.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 juni 2009 07:23 
probeer eens iets van CX-A, CX-B, CX-C, CX-Z etc.etc. Een Silver Wing heeft ook vrijwel hetzelfde motorblok, maar bij alle types is alles net even anders...
Kijk anders even hierboven in de showroom en let daarbij ook op de kleur van de striping.
Het zou zonde zijn als je met de pakkingen van een ander type thuiskomt.

h.g. dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 juni 2009 09:42 | Aangepast door: marcobecker 
Graag even iets anders controleren aan je fiets. Ik verneem steeds vaker dat het overloop gaatje van de waterpomp dicht gekit is. Hierdoor zal de druk oplopen en uit eindelijk via de rubberen keerring het blok in lopen. De klachten zijn gelijk aan dat gene wat jij beschrijft. Dus prik dat gaatje een door om te zien of daar koelvloeistof uit loopt. Als dat het geval is dan weet je wat er aan de hand is.

Nooit met perslucht schoon blazen, want dan weet je zeker dat je meer werk hebt.

Dan, een koppaking is gelijk voor alle 500 modellen. Ja ik heb ze op voorraad. De klacht die je van een kapote koppaking zou mogen verwachten is dat de radiator over kookt. Dit is het normale beeld van een kapote koppaking.

Dus, loop het een en ander nog even na.

Vliegerveld 37
8256 GN
Biddinghuizen.
Tel 0321 312336
06 57731866
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 kop pakking

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven