Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Valt hier nog wat aan te doen?

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Arnie63
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:35 
Hallo

Geen compressie nu weet ik waarom

Valt hier nog wat aan te doen?

Arnie

Schrijver Arnie63
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:39 
Ik probeer een foto te versturen

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:41 
Arnie, verklaar je eens nader. Dit is erg weinig informatie om je een goed antwoord te kunnen geven.
Toch een poging:
Als je motor helemaal geen compressie meer heeft, dan wordt het tijd om het blok te reviseren, of naar een ander blok op zoek te gaan.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Arnie63
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:50 
ha ha ik probeer een foto te sturen maar het wil maar niet lukken

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:52 
Arnie, lees dit even:uitleg foto plaatsen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Arnie63
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:53 
ik heb geen toesteming om een foto te platsen

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:55 
Je foto is te groot. Stuur 'm maar naar mijn email adres, cxmast2live.nl
Vul voor de 2 een @ in.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Arnie63
Gast 
#8 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:57 
Ok Bedankt Marcel

komt die dan

Schrijver Arnie63
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 juli 2009 22:58 
wordt er gek van
ik heb het verkleint
150x 113



Verwijder bestand #1

Schrijver Arnie63
Gast 
#10 | Geplaatst: 19 juli 2009 23:01 
zien jullie wat?
hahahaha

de buiten rand van de cilinder is kapot geslagen door de pakking ring

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 19 juli 2009 23:05 
Ik zie wat, maar het is erg klein. Check je email even svp.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#12 | Geplaatst: 19 juli 2009 23:06 
Oeps, heb nog een carter staan, waar in 1 v/d cilinders 3 jaar koelvloeistof heeft gestaan en dus de cilinderwand wat aangetast is, maar mogelijk nog wel bruikbaar.
Mag je zo hebben.

Paul

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 19 juli 2009 23:12 
Nou Arnie,

dat redt je niet meer met een beetje stopverf zo te zien .

Maar doe toch eens een groter plaatje voor m'n privé foto collectie CX-brandhout?

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#14 | Geplaatst: 19 juli 2009 23:17 
Doe mij ook aub maar dat grotere plaatje.

Paul

Schrijver Arnie63
Gast 
#15 | Geplaatst: 19 juli 2009 23:21 
Hi Paul

Bedankt ...mail mij maar dan maken we wel een afspraak ik haal ook een blok compleet voor 75 Euro zonder carbs en start motor natuurlijk maar die kan ik gelijk erop zetten om even op te rijden

maar jouw blok wil ik graag verder af bouwen en een paar modificaties door voeren wat olie smiering en andere kleine dingen betref voor extra lange reizen in warme landen waar absolute niets is maar natuur en vliegen

hoor wel

Arnie

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Valt hier nog wat aan te doen?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven