Heey Rinse,
Ik zie dat je helaas nog geen antwoord op jouw vraag hebt gehad. Zijn CXers niet van die customizers?? Nou, ze zijn er best hoor! Maar nou jouw vraag. Er zijn iderdaad wel mensen die van een aanhangerspatbord een motorspatbord maken. Helaas moet je al 2 spatborden doorzagen en tegen elkaar lassen omdat een spatbord aan de ene kant afgerond is en aan de andere kant een montage rand heeft. Dan is de ronding over het wiel bijna altijd te groot is dus moet je dan gaan inzagen en verkleinen. Mijns inziens geen optie maar niets is onmogelijk.
Zelf ben ik op zoek gegaan naar een HD spatbord. Daar hoeft niet zo veel aan te gebeuren en de rondingen passen ook meteen. Wel zaten daar natuurlijk "gebruikers gaten" in die wel dicht gelast moeten worden. Ik kwam uit bij Joey Nesh in Garderen, naast Kommer Motorparts. Tatoo jongens maar ze waren best genegen om mij goed te helpen. Dan heb je snel een mooie oplossing.
Ik hoop je hiermee iets verder geholpen te hebben.... of juist niet
Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~