Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

benzinekraan setje

Schrijver ErikB
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 okt. 2009 15:03 
Mijn Cx 650 houd af en toe wat in. Ik denk benzinekraan maar eens schoomaken. De rubbers die ik daar tegen kwam zijn aan vervanging toe. Waar kan ik een revisie setje kopen voor deze kraan. Er zitten bij de 650 twee schijfrubbers in die tegen een zuigertje aan zitten.(vacuum) Als ik bij roukema op de site kijk mis ik een(het kleinste) rubberschijfje. Wie kent dit probleem ?

alvast bedankt, Erik

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 okt. 2009 19:50 
zie bij Links, vogel duitsland heeft rep sets.

gr Theo.
theo cx ds

Schrijver ErikB
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 okt. 2009 22:47 
Bedankt voor de reactie. Welke set moet ik hebben, of eventueel een artikel nummer van de set. Ik kan me met mijn duits op vakantie wel redden maar om technische artikelen te vinden valt mij niet mee.

Schrijver ErikB
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 okt. 2009 21:26 
Wie kan mij vertellen welke set /artikel nummer ik moet hebben. Alvast bedankt

Schrijver Arcath
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 okt. 2009 12:01 
heb ze bij motozoom gezien, voor ik meende 19.95. wellicht in duitsland goedkoper, maar kan je mischien artikel nummer vandaan halen?

Schrijver ErikB
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 okt. 2009 23:15 
Hee, bedankt voor het mee zoeken. Is wel een mooie site, die motozoom. De set die ze aanbiedieden ziet er alleen anders uit als de mijne. Schijnt toch een moeilijk verhaal te zijn. Iemand nog een aanvulling over de reparatieset ?
Alvast bedankt, Erik

Schrijver ErikB
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 nov. 2009 11:51 
Het artikelnummer op papier schijnt niet te kloppen met de inhoud van de set voor de CX 650E. Heb inmiddels de set binnen. Bij Roukema wisten ze welke ik moest hebben. Prima service.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 benzinekraan setje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven