Waarom zou je dat willen, het is alleen maar storing gevoelig.
Ik stel een andere vraag, hoeveel mensen zijn er al onderuit gegaan omdat zij de zij standaard uit hadden staan.
De reden dat ik dit zeg is dat Honda een rubber lip op de zij standaard heeft zitten die er voor moet zorgen dat als jij de grond raakt deze vanzelf in klapt. Ik vergeet het ook wel regelmatig, maar ik ben nog nooit onderuit gegaan. En geloof me, ik heb nu alle types wel gereden van de GL/CX en het is altijd goed gegaan.
Ik heb juist bij Yamaha de schakelaars verwijderd omdat deze storings gevoelig waren. Ik werd er helemaal schijtziek van. Sta je in buitenland, en jawel de fiets wil niet meer. Dit geld ook voor de koppelings Handel bij de GL en een x aantal custum modellen. Inknijpen voor dat deze kan starten. Hup er af er mee, geen storing meer.
Ik wil niet zeggen dat je verkeerd bezig bent, ik wil je alleen maar vetellen dat het in mijn ogen weinig problemen op zal leveren en er alleen maar meer stroringen voor terug kan krijgen.
Wil je het toch er onder bouwen, neem dan de zwarte draad met witte streep onder het zadel. Deze aftakken en als hij tegen massa gehouden wordt dan start de motorfiets niet. Het is dus de draad die uit de CDI unit komt tussen de gele en rose kleur draden die naar de bobines lopen.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html