Kijk voor de loop van de remslang eens in het officieele Honda boek, daar staan plaatjes in van hoe alle bekabeling etc. vooraan hoort te lopen. Als je dat precies zo doet en de correcte remslang hebt ( ik weet niet hoe lang die is) dan past het, nèt.
Zelf heb ik er eens een middagje aan besteed om de bekabeling in/achter de koplamp van m'n Z op orde te krijgen. Doe je dat niet exact volgens 't boekje dan moet je de reflector er stevig in duwen (als dat al lukt). Doe je het precies goed, dan - je houdt 't niet voor mogelijk - blijkt al die kabel rommel er nog in te passen ook! Dat je dat pas doet na electrische problemen is normaal natuurlijk, RTFM.
En dan zijn er ook remleiding sets met twee lange leidingen, direct van stuur naar de remklauwen, dan heb je heel die verdeler niet. Niet origineel natuurlijk, maar dan heb je dit gezeur niet en je kan de boel normaal ontluchten.
plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰