Hoi Anoniem,
Je zou eens het volgende kunnen doen/uitvoeren/vervangen:
- uitlaatsysteem controleren op lekkende pakkingen (m.n. bij de balanspot)
- in de zijkant van elke carburateur zitten membranen die graag poreus worden. Die regelen bij het gas loslaten de lucht-mengselverhouding;
- carburateurs grondig reinigen (bij voorkeur ultrasoon)
- de carburateurs synchroniseren
- de bougiedoppen doormeten (moeten 5 KOhm weerstand hebben) en de bougieelektrodenafstand afstellen
- de bobines doormeten
- alle elektrische stekkerverbindingen grondig reinigen
- aan de ontsteking valt bij de CDI ontstekingen (= t/m 1981) niets af te regelen; als je haperingen hebt bij het optrekken (m.n. tussen de 5.000 en 7.000 toeren dan is het waarschijnlijk de dynamostator.
Succes met de speurtocht en laat dit forum weten wat de oorzaak is geweest.
Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.