Beste Bastiaan,
Als jouw kilometer stand klopt, dan zou de motorfiets het zonder problemen aan kunnen.
De eerste problemen met de ditributie komen rond de 70.000 kilometer.
Dynamo en seal worden meer door de tijd dan door de kilometers versleten.
Maar wil je toch on bezorgt op vakantie, dan zou je het beste de dynamo en complete distributie met waterpomp seal kunnen vervangen. Nog maals, het is aan de vroege kant.
Eigenlijk is 10.000 kilometer niks voor een blok dat dagelijks lange afstanden rijd. dus, ja, ik weet niet goed wat het beste is om te doen. Ga op je gevoel af.
Dan vroeg je wat voor onsteking het blok heeft. Die is gelijk aan de silverwing, en bestaat uit twee ompnemers achter op het blok. Ze worden gestuurd door een machaniche vervroeger. Dit gaat eigenlijk nooi kapot. Ik zou hier dus ook niet wakker van liggen. De CX...E en de GL blokken hebben zelden problemen met de ontsteking.
Mocht je meer willen weten, bel me gerust in de avond uren.
Tel 0321 312336
Groetjes Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html