Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

ngk bougie,s

Schrijver Wessel
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 maart 2010 18:44 
Hoi Lui,

Ik weet of er nog meer mensen problemen heeft met de NGK bougie,s
maar het valt mij op dat ze de laatste tijd kwalitatief slechter worden(nieuw)
vaak gaan ze zonder reden stuk.ook als ze nog bijna nieuw zijn.Ik heb het probleem niet alleen bij mijn CX maar ook bij mijn CB750.De centrale electrode gaat inwendig stuk en heb dan bijna geen vonk meer.Hij slaat dan inwendig door.Heb als remedie ook al de weerstand uit de bougiedop verwijderd maar dat maakt niet uit.Ik heb nu Nippon Denso bougie,s aangeschaft en nu heb dat probleem niet meer.

Wessel.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 maart 2010 20:35 
dacht dat het toeval was,maar niet dus. ik heb vlak voor de winter de zomer GL voorzien van verse olie,bougie's etc.
vorige week niet kunnen starten.oorzaak, TWEE bougie's waarbij de vonken er wel uitkwamen behalve uit de goede kant. de oude er weer in en voila, in een keer starten...

andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 maart 2010 20:36 
wessel,

waar haal je die bougie's?

Schrijver Wessel
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 maart 2010 21:32 
Hoi Andre,

Ik haal ze bij mij uit de buurt,Groenewold Motoren in Roden.
Maar er zal vast wel een dealer bij jou in de buurt zitten die ze ook wel heeft.Je moet niet bij de grote dealers zijn want die hebben eenvoudig niet en willen ze ook niet voor je bestellen.Ik heb ook goede ervaring met Hitachi bougie,s maar die kan ik nergens meer krijgen.

Wessel.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 maart 2010 22:55 
hmmm, ik woon in annen. dus roden is niet zo ver. ik ga kijken, bedankt voor de tip.

Andre

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 ngk bougie,s

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ Hans, brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven