Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

remcilinder afdicht ring

Schrijver 496thijs
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 maart 2010 13:50 
Hoi,

Ik heb een beetje afgeragde cx500 die ik stukje bij beetje aan het onderhouden ben. Nou heb ik momenteel alleen niet zoveel geld dus probeer alleen het broodnodige te doen.
Ik heb laatst de remklauwen voor uit elkaar gehad. Een zat vast en de ander stond droog.
Helaas is het cilinder afdicht rubber van eentje beschadigd geraakt en lekt een van de klauwen als een gek.
Ik probeer een nieuwe ring te vinden, (geen heel revisie setje) in de buurt van amsterdam/haarlem. Helaas blijkt het niet zo heel gemakkelijk.
Is er iemand die me een beetje op weg kan helpen, liefst met een adresje (honda stadionweg heeft geen voorraad) of anders een onderdeelnummer en een plek waar ik het kan bestellen?

De motor is een cx500 uit 82 (81?) met remklauwen met enkele zuigers. Is dat genoeg info of moet ik er nog wat meer info bij zoeken?

Alvast bedankt!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 maart 2010 14:01 | Aangepast door: marcobecker 
IK heb hier nog complete rem klauwen liggen. Soms nog goed werkend en schoon genoeg om ze meteen te monteren. Zelf uitzoeken.

Ik doe momenteel niet aan opsturen, want ik heb het nu tamelijk druk met sleutelen aan de CX motorfietsen. Bel me of mail me voor meer informatie. Prijs op aanvraag, niet via de site. Mail, marcobecker@zonnet.nl

Dus Vrijblijvend langs komen op afspraak. Dat is op dit moment de werkwijze hier zo. Versturen doe ik voorlopig niet aan. De vrijdag en zaterdag ben ik niet beschikbaar voor de motorfietsen, want dan sta ik in de boekenzaak. Langs komen mag altijd in de winkel. Maar helaas verkoop ik daar alleen boeken.

Marco Becker
Vliegersveld 37
8256 GN
Biddinghuizen.
0321 312336
0657731866
Tot 21.30 uur in de avond bereikbaar, daarna niet meer want dan lig ik lekker op bed.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver 496thijs
Gast 
#3 | Geplaatst: 31 maart 2010 14:06 
Bedankt, maar ik heb echt alleen dat ringetje nodig.

Schrijver Peter1
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 maart 2010 15:34 
cmsnl wellicht?

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 31 maart 2010 18:08 
Welke bedoel je nr 2 of nr 11 op de tekening? Zie de link)
CMSnl frontbrake caliper
Nr 2 heb ik misschien nog ergens liggen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver 496thijs
Gast 
#6 | Geplaatst: 31 maart 2010 18:42 
Het is inderdaad nummer twee!

Ahhhh ik word gek! ik bedenk dat ik ook nog een afgeschreven klauw heb liggen!! maar even snel kijken van het weekend of die ring nog ok is!

haha Bedankt allemaal, kan voorlopig wel op slot denk ik.

Lekkere binnekomer dit haha.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 remcilinder afdicht ring

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven