Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Bedankt voor de hulp.

Schrijver Peter1
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 april 2010 13:58 | Aangepast door: Peter1 
Hierbij wil ik Marco Becker hartelijk bedanken voor zijn belangeloze hulp via email met mijn koppelingsprobleem.

Het euvel lag aan een aan mij verkeerde maat geleverde eerste beklede plaat door een leverancier uit Duitsland(Benny's Classic Shop;EBAY).
Na alles te hebben doorgenomen(versleten koppelingshuis en de werking van de drukstift) bleek dit het euvel te zijn.

Ik was in de veronderstelling dat die eerste plaat dezelfde breedte hoorde te hebben als de andere 6 platen(die alleen anders van structuur waren t.o.v. de eerste beklede plaat en aan de hand daarvan dacht ik dat dat het enige verschil was tussen een beklede plaat en een eerste beklede plaat).
De 6 beklede platen hadden allemaal een 4-kant structuur en de eerste beklede plaat een 'schuine structuur'.

Eindelijk na een hoop ge.......... rijd mijn CX weer als een zonnetje.
Bijna dan, want de carbs moeten nog gesynchroniseerd worden

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 april 2010 09:47 
Leuk Peter, Goede berichten zijn altijd welkom, en een opsteker voor Marco is wel op zijn plaats,

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 april 2010 13:49 
Dank je, ik vind dat altijd leuk om te lezen.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Bedankt voor de hulp.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven