Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

contactslot

Schrijver faes pascal
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 mei 2010 19:03 
even voor de vakmannen onder ons.ik heb deze week van pech heb zaterdag na mijn bezoek aan Zundert en goed begeleid door jan daar pech gehad op de terug weg koppelingskabel door getrokken mooi opgelost door handige fietsenmaker maar nu opnieuw in pan contact slot stuk.mooi overbrugd door de wegenwacht en thuis onmiddelijk alles uit elkaar(gl 650)heb op de site alles gevonden maar nu mijun slot bestaat uit en witte draaischijf en daar is een contact helemaal doorgebrand.is dit te herstellen zoniet heeft er iemand nog een liggen.thanks

Schrijver faes pascal
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 mei 2010 19:16 
opgelost heb marco even gebeld.echt fijn dat we zo raad kunnen vragen.marco thanks

Schrijver Peter1
Gast 
#3 | Geplaatst: 20 mei 2010 14:39 
En mag ik de oplossing ook weten ?

Schrijver faes pascal
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 mei 2010 17:09 
ja zeker het proberen te maken is hopeloos in de witte draai schijf is een van de contactjes volledig doorgebrand(bedoel door de witte schijf gesmolten)had al een hele tijd problemen.de oplossing is een revisie of imitatie te plaatsen.marco verstuurt niets meer en van ons belgie landje tot daar rijden is wat te kostelijk dus en valse besteld voor en kleine 50€ gesteld alleen 2weken wachten ik ben dus andere kleine herstellingen aan het doen en eens goed poetsen nu de front verwijderd is

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 mei 2010 12:06 
Even een kleine toelichting waarom ik niets meer verstuur.
De reden is dat ik het te druk heb, en hier in het dorp niet gemakkelijk de zaken kan versturen. het moet namelijk altijd onder werkt tijd.

Het is een hobby van me om CXén te repareren. Het is geen hobby om dingen te versturen. Daarvan liepen de kosten aardig op. Ook is er misbruik van gemaakt door clubleden. Tevens had ik daardoor een hoop werk extra omdat ik alles na moest lopen en nog na moest mailen en of bellen. Ik ben er mee gestopt. Af en toe onder rembours wil ik nog wel wat versturen, maar liever niet. Kom gewoon langs, dat heb ik veel liever. Dat vind ik ook veel leuker. Dus gewoon even bellen, en een afspraak maken wanneer je langs kunt komen. Ik maak daar wel tijd voor vrij, en dan is het ook geregeld met de betaling. 2e hands zaken verkocht ik toch al niet via de post. Iedereen moet ook zien wat hij koopt.

Versturen naar belgie onder rembours is zo duur dat het vaak goed koper is om daar de zaken te kopen. Dus dat komt er nog eens bij. Ik krijg regelmatig die vraag uit belgie, maar helaas heb ik daar geen goed antwoord op. Toch als de nood maar hoog genoeg is komen ze wel langs voor een reparatie.

Het is maar even wat informatie, het is geen onwil. Ik hoop dat iedereen hier mee uit de voeten kan en nu weet waarom ik niks meer verstuur.

Met vriendelijke groet marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Peter1
Gast 
#6 | Geplaatst: 21 mei 2010 13:27 
Als je een paar keer genaaid bent op deze manier, raak je het vertrouwen ook kwijt, en het gegeven dat het je )te)veel tijd kost.... Goeie keuze toch

Afentoe een oogje dichtknijpen (in vertrouwen) om onder rembours te verzenden, moet kunnen

Schrijver faes pascal
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 mei 2010 16:23 
ik wil me bij deze excuseren bij marco,het was niet kwaad bedoelt van dat opsturen ik begrijp je redenen heel goed.ik ben spijtig genoeg niet in de mogelijkheid om bij U te geraken om mijn fietsje eens helemaal op punt te stellen het zou wel eens nodig zijn.Het is voor mij alleen al en 160km rijden enkel en heb hier thuis nog problemen(medisch).maar je hebt gelijk als de nood echt heel hoog zit vinden we de weg toch.vriendelijke groeten

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 contactslot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven