Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Trekhaak voor CX500 gezocht

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 28 mei 2010 09:17 | Aangepast door: coenox 
Ik heb een aanhanger, jawel. Met het ouder worden verdwijnt de drang om zo licht mogelijk te reizen en ontstaat de behoefte om wat groter te kamperen. Als we met z'n vieren op twee motoren zijn kan het dan handig zijn om wat extra ruimte te hebben. Wees niet bevreesd, de aanhanger zal in stijl zijn. Geen rijdende koelbox.

Nu nog een trekhaak voor mijn Ouwe Rooie. Ik heb al wat gezocht op het prikbord, maar ik vermoed dat het zelfbouw gaat worden. Iemand tips? Iemand ervaring? Iemand die wil helpen? Of als iemand toevallig eentje heeft liggen en er van af wil. Graag!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 28 mei 2010 10:05 
kijk uit coen,

hoe meer ruimt hoe meer rotzooi je meeneemt hihi...

groetjes werner (heb ook een rotzooikar)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Arcath
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 mei 2010 11:38 
stond er laatst een op marktplaats, vraagprijs 150,- weet niet of die er nog staat.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 28 mei 2010 23:35 
Ja, die was van een clubgenoot. Heeft hier ook gestaan, maar is volgens mij verkocht.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver toto

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 mei 2010 23:51 
Jawel, die van Teto is allang verkocht. Heeft nog geprobeerd of ie op onze cx-en zou passen zoals de vorige eigenaar geopperd had, maar die trekhaak paste dus zeer zeker niet op 'n cx.
Dan wordt 't toch zelf 'n beetje bakken en braden Coen.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 mei 2010 00:38 
Heey Coen,

Ik heb pas van een collega een aanhangertje gekregen die ik zelf wil gaan verbouwen. In dat geval heb ik zelf ook een trekhaak nodig. Als ik er één kan maken lukt een tweede vast ook wel. Maaaarrr.... niet echt op korte termijn! Er liggen nog een paar klusjes te wachten voor ik daar aan begin. Wanneer had jij een sleurhaak willen hebben? En heb je al een aanhangert?

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver noman
Gast 
#7 | Geplaatst: 29 mei 2010 10:29 
Hoi,

Heeft iemand een tekening o.i.d. van zo'n constructie?
Dan zou ik ze mogelijk voor een zo laag mogelijke prijs voor clubleden kunnen vervaardigen bij mij in het bedrijf waar ik werkzaam ben.
Je moet dan denken aan kostprijs en een kleinigheid voor de tijd die ik er in steek...

Jan.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 mei 2010 23:14 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Zelf ontwerpen, ogen gericht op mogelijke bevestigingspunten, let op, dat de nummerplaat zichtbaar blijft voor de flitsers.
Mijn trekhaak ter plekke (bij de ijzerboer) uitgedacht (niet door mij) ,afgezaagd van pijpmateriaal, plop, klonk daar vielen 2 plaatjes uit de metaalpons, 2 stukjes ronde buis, plop klonk, in het bakje, daarna wat laswerk, polijsten, schuren psssssssss wat primer, psssssssssss wat zwarte lak, bbrrrrr 2 gaatjes boren en klaar was mijn trekhaak. Klaar tussen 16.00 en 21.30, met koffiepauze er bij.
Quantacosta, sorry, 0,00 Euries.

Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver noman
Gast 
#9 | Geplaatst: 30 mei 2010 01:32 
Jullie zien het dus, deze meneer kan het realiseren voor 0 euri... ik zou zeggen daar bestellen.

Jan.

Schrijver Dre67
Gast 
#10 | Geplaatst: 30 mei 2010 09:50 | Aangepast door: Dre67 
Hey Coen,

Met een beetje bak en braad werk en wat ijzer maak je er toch zo zelf een.
Das niet zo heel moeilijk eigenlijk.

Groeten,

Dré

(Die net zijn aanhanger met nieuwe verlichting heeft voorzienen en versterkt heeft zodat die nog meer motoren kan halen en brengen)

Schrijver noman
Gast 
#11 | Geplaatst: 30 mei 2010 11:31 | Aangepast door: noman 
[quote=undefined]Met een beetje bak en braad werk en wat ijzer maak je er toch zo zelf een.
Das niet zo heel moeilijk eigenlijk.
[/quote]
[i][/i]

Sorry, mijn fout, ik dacht dat degene die met een aanhanger willen gaan rijden en meestal hun cx in topconditie hebben ook een pronkstukje achter de motor willen.
Ook de veiligheid leek mij hoog in het vaandel te staan...maar als je op zo'n manier een trekhaak wilt bevestigen ??? kijk, allemaal vraagtekens..????

Jan.

Schrijver Dre67
Gast 
#12 | Geplaatst: 30 mei 2010 11:48 
Als je zelf wat maakt wil niet gelijk zeggen dat het niet veilig is of dat het er niet uit ziet.
Zolang je maar weet waar je mee bezig bent.

Groeten,

Dré

Schrijver noman
Gast 
#13 | Geplaatst: 30 mei 2010 12:09 
OKay, maar "bak en braad werk" staat bij ons in het bedrijf voor knoeiwerk....vandaar.
Vandaar mijn zorg, want goed laswerk is zeer belangrijk bij zoiets.
Vooral de trillingen en verschillende belastingen die constant optreden kunnen een slechte/matige las op termijn laten scheuren.

Jan.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#14 | Geplaatst: 30 mei 2010 12:10 
ik denk dat mijn aanhanger er veiliger uitziet als de motor zelf hihi...

zocht ook eens een trekhaak, had geluk dat in geertruidenberg (volgends mij?) er nog 1tje in de schuur lag, kwam van een c af maar paste ook op mijn "gewone" cx

groetjes werner (komt vrijdag met aanhanger)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 30 mei 2010 12:34 
Noman, mijn aanhangertje is éénwielig en mag met maximaal 50 kg belast worden.
Ik hoef er geen paardentrailer aan te hangen hoor. En over het uiterlijk, als ik je niet vertel, dat er een trekhaak aan zit, zie je hem niet eens, behalve de electra-aansluiting. Sorry, maar met 0,00euries, bedoel ik , dat het een vriendendienst was.
Ik kom er mee naar Vechta, dus daar kun je het bekijken en kijken kost ook nix

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Trekhaak voor CX500 gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven