Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Verbruik=kostenplaatje

Schrijver Peter1
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 juni 2010 19:40 
Mijn CX met nieuwe bougies, schoongemaakte en afgestelde(gesynchroniseerde) carbs en afgestelde ontsteking verbruikt op de snelweg weer 1:10/11!!!
Eerste keer afgesteld en ik zat toen op een verbruik van 1:18/19(ongeveer) op binnenwegen tot 80kmpu
De carbs hebben open lucht filters.

Zou het verbruik zo drastisch omhoog gaan boven de 80kmpu icm open luchtfilters?

Tis dat ik heb zitten pielen om het luchtfilterhuis er uit te krijgen(lees:zo gezaagd dat de openluchtfilters geplaatst konden worden(ik heb nog een goed luchtfilterhusi liggen ), maar anders ging ie er weer terug in als het verbruik zo drastisch hoog blijft

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 juni 2010 14:01 
origineel houden wat de luchtfilter betreft ,en twee nieuwe setjes carb naalden monteren.
Zie bij links: Vogel; of Muhl.
Dan loopt ie weer 1:20

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver Peter1
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 juni 2010 15:33 
Ik ga eens kijken

Ondertussen ook al eentje op EBAY gevonden

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 juni 2010 12:21 
Als er grote afwijkingen ontstaan, dan moet dat vaak te herlijden zijn naar een foute montage.
Loop de zaken nog eens na.
Een verbruik van een dergelijke orde lijkt vaak te wijten aan twee missende delen.
Rubber dopjes, en of gasnaalden geleiders.

Dus loop de zakennog eens na.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Peter1
Gast 
#5 | Geplaatst: 12 juni 2010 16:03 
Hij heeft gewoon 1:18 gelopen na afstellen van de carbs. en onder de 80kmpu(rustige toerritjes binnendoor) doet ie dat nogsteeds. Alleen boven de 80/100 verbruikt ie gewoon veel

Ik denk dat ik mettertijd gewoon voor een revisiesetje ga
En probeer het originele filter er tussen te krijgen(hoewel mij dat geen makkelijke opgave lijkt )

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Verbruik=kostenplaatje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven