Hoi Richard,
nee die vervroegerunit zit achter het chromen (na ja vaak is die dik verroest) dekseltje op het achterste motordeksel. Fluitje van een cent om die unit met zijn 2 schroeven te demonteren.
Ook dat ding kun he doormeten; als alle waarden op de blokstekkers onder de buddy binnen de specificaties liggen dan is die unit waarschijnlijk niet kapot.
Ik zit meer te denken of aan corrosie op veel stekkerverbindingen maar nog eerder aan de CDI-box. Misschien dat iemand uit jouw omgeving even zijn (goede) CDI op jouw motor laat monteren; die check is dan zo gedaan.
Heb je trouwens ook al eens naar het luchtfilter gekeken en ook of de aanxuigrubbers van de carbs (de zgn isolatoren) en dan m.n. de O-ringen nog wel dicht zijn? Want het lijkt ook verdacht veel op het 'trekken van valse lucht'. Zelfs de koppakingen (maar alletwee lijkt mij vremd) zouden lek kunnen zijn. Borrelt het in de radiator?
Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.