Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

imitatie contactslot

Schrijver faes pascal
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 juni 2010 13:51 
mijn contactslot van mijn gl 650 is volledig stuk.heb en nieuw besteld en de moterwinkel leverd me een imitatieslot van een cb 550-900f en cb 650 maar volgens mij komt deze niet over een.als het deze niet is welke wel.heb 3 weken moeten wachten op de levering

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 juni 2010 14:29 | Aangepast door: Hansv 
Hoi,

Ik heb even rondgekeken op div. forums (fora??) en vond ergens het schema van een CB550. Het lijkt erop dat het niet gaat passen. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker.

De GL650 heeft BAT-IG1 en TL1-TL2 in ON, en BAT-P in parkeerstand.

Volgens het schema wat ik vond van de CB550 is dat een BAT-IG1 en TL1-TL2 in ON, en geen 'p', parkeerstand.

(aanvulling)
Maar een schema van de CB650 / CB650c laat precies dezelfde aansluitingen en schakeldiagram zien. Dus als het een slot van een CB 650 is zou het moeten passen.
(einde aanvulling)

Het kan zijn dat het schema wat ik vond van een ander type is (US) en niet van een 'gewone' europese CB550, maar dat weet ik niet.

Lukt het je niet om een juist slot te krijgen, dan haal ik er eentje bij Marco, als 'ie heeft (dacht het wel) en transporteren we die z.s.m naar je toe. Moet kunnen, denk ik.

Laat het maar weten....

Harmony,
Hans.
( elk excuus om niet te hoeven behangen is een goed excuus )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver faes pascal
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 juni 2010 16:29 
hallo hans,bedankt voor de reactie het probleem is dat er maar 5 contactpunten zijn en dat er 6 draden zijn.volgens de doos is het wel van een Cb 650 mijn silver is wel US made weet niet of dat belangrijk is.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 juni 2010 20:06 | Aangepast door: Hansv 
Volgens de schema's die onder techniek staan, gaan er bij een CX650c maar 5 draden het contactslot in/uit:
Rood, Zwart, Bruin/wit, Bruin, Bruin.
Dit is voor een let op!! CX650.
Het slot wat opgestuurd is is voor een CX type.

Het schema van een GL650 missen we op de site, maar voor een GL500 staat een 6 polig contactslot op het schema:
De draadkleuren naar het slot toe zijn:
Rood, Zwart, Zwart-groen, Bruin-wit, Bruin, Bruin.

Ik ga er even vanuit dat voor een GL650 hetzelfde slot gebruikt wordt. Met dezelfde draadkleuren. Is dat niet zo, dan zal er vast wel iemand zijn die mij graag corrrigeerd.

Maar uiteindelijk zou het betekenen dat je toch het verkeerde slot hebt, namelijk een 5-polig type en niet een 6-polig type.

Ook is een CB650 slot een drie-standen slot, en een GL650 een vier-standen slot. Weer een verschil.

Harmony,
Hans.
( die zelden in zeven slot(t)en tegelijk loopt )

Schrijver faes pascal
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 juni 2010 11:57 
Hansv
hallo hans is het dan misschien mogelijk om gebruik te make van je optie om me er een op te sturen.als je me alle informatie mailt regel ik de betaling,had al contact genomen met marco maar die verstuurd niets meer.info naar eefloth@euphonynet.be bedankt bij voorbaat groetjes pascal

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 juni 2010 23:42 
D'r wordt aan gewerkt. .......
Alles op 'z'n tijd.

Harmony,
Hans
( die vandaag heeft behangen en dat wel een erg warm klusje vond.... )

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 imitatie contactslot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven