Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Eindelijk de vering vervangen.....

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juli 2010 13:10 
Afgelopen donderdag de motor op de trailer en naar Bennekom, naar Theo Jansen! Omdat we niet wisten wat we tegen zouden komen en hoe lang er aan gewerkt zou worden, misschien wel een tweede dag....
Gelukkig was het in 4 uur geklaard en kon ik vrijdag naar Amsterdam.
De Prolink was gewoon link, was niks pro's aan, er zat geen drup olie meer in, dus ik reed al anderhalf jaar op zuivere lucht, dagelijks aangevoerd met een handluchtpomp. En maar steeds klang-bang bij iedere verkeersdrempel, waar we er heel wat van hebben in dit land. Maar nu.....het lijkt wel een nieuwe fiets, wat een weelde om elke hobbel zonder bijgeluid te nemen......
Theo, bedankt voor jouw expertise en reparatie van mijn Silverwing !!!

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Dre67
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 juli 2010 07:34 
Hoi Henk,

Ik ken dat wel.
Had het ook met mijn C.
Maar meer omdat de vering achter wat slap was en er voor eigenlijk teveel gewicht op zit.
Ik heb nu achter vering van een GL1100 met lucht en voor twee ventielen in de doppen gemonteerd zodat ik voor ook lucht heb.
En nu rij ik ook met vol plezier rond zonder die bij geluiden of een klap in je rug omdat de achter vering weer op het einde zat.

Groet,

Dré

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Eindelijk de vering vervangen.....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven