Bertus, als de motor nog boven de 5500 tpm uitkomt zou ik niet meteen met een WWF beginnen.
Voltmeter op wisseelspanning instellen.
Accu zo goed mogelijk opgeladen
neem de stekker met wit en blauwe draad los.
Plaats de massa van de meter aan Frame/groen
Plaats de fase-meetpen aan de witte draad.
LET OP: Hoge spanning verwacht, dus niet met je blote vingers de boel bij elkaar houden. Gebruik liever een klemmetje
Eventueel bougies eruit, ook benzine kraan dicht.
Contact aan, motor ronddraaien op de startmotor, spanning aflezen.
Zo uit het hoofd moet wit 90 volt geven, en blauw 100 volt. Wisselspanning dus.
Het gekke aan je verhaal is dat de 5500 -storing alleen optreed bij belasting, dus als je aan het rijden bent?
Ik dacht altijd dat die 5500 grens niets met de belasting van de motor van doen had.
Je kunt ook gewoon de CDI eens vervangen. Het zou best eens daarin kunnen zitten.
Harmony,
Hans.
( die geen fan van een WWF is, maar 't helpt wel )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken