UIthonen en of boren is niet nodig.
Vaak zijn er dan wel andere problemen die een rol spelen.
Ik heb vele blokken opengehaald, en dan zijn de cilinders en zuigers altijd nog in orde. Wel kunnen de zuigerveren slecht worden. 1 liter op 1000 kilometer is normaal en ik zou daar ook niet wakker van liggen.
Veel belangrijker is klep speling, luchtfilter, carbarateurs, cdi, benzine.
Ik ga er van uit dat er aan andere oorzaak is. Het is moeilijk om van af hier zo te bepalen wat er aan de hand is. Zoals al eerder door Iswarte is beschreven beginnen met compresie meting. Dan weet je meer.
Wat ik niet weet is of je een schone luchtfilter hebt gemonteerd en wanneer er voor het laatst onderhoud is gedaan.
De kenner kan zo zien hoe of wat er mis is.
Tevens is het belangrijk om de juiste uitlaat onder de CX te hebben, want dan behoud je je Pk's.
Open tail pipes geven vaak een vermindering van het vermogen.
Met vriendelijke groet Marco Becker
Voor meer info, bekijk onderstaan linken.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html