Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Welke pully trekker(s)?

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 sept. 2010 15:20 | Aangepast door: JiMi 
Het lijkt me leuk om t.z.t. zelf lagers te gaan vervangen. In het blok, de wielassen, de cardan enz...

Welk(e) type(s) pullytrekker heb ik nodig om alle lagers van de CX te kunnen lossen? Wie weet misschien een (betaalbaar) setje van redelijke kwaliteit?

Want die dingen bestaan in alle soorten en maten, ik zie door de bomen het bos niet meer.

Balhoofdlagers hoeft niet, want dat lukt me wel zonder pullytrekker.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Peter1
Gast 
#2 | Geplaatst: 29 sept. 2010 17:03 
Ik denk dat een setje binnen/buiten lagertrekkers altijd wel handig zijnNiet alleen voor de CX).
Ik lees even mee wat de tips zijn

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 sept. 2010 18:23 
Een binnentrekker voor de lagers van de swingarm, en waarschijnlijk een trekker voor het kogellager voorin de versnellingsbak. De rest kan je er ook zonder wel uitkrijgen.

De cardan weet ik niet, nooit gedaan. En dan heb je ook nog de naaldlagertjes in het koppelingsdeksel.

Passende stempels en zo om nieuwe er weer netjes in te krijgen is weer wat anders ! Want die oude heb je er dan niet voor niets uitgehaald neem ik aan.

succes, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Welke pully trekker(s)?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven