Ja , dat klopt.
Een combinatie van goede service en te druk geweest.
De goede service is van Teus, de chauffeur die zo voorzichtig met mijn CX-je omsprong. Motors-and-More heeft namelijk binnen de regio een haal-en-breng service, en omdat ik een drukke dag achter de rug had, heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt.
De bedoeling is namelijk dat mijn "Rode Rakker" voordat we samen afreizen naar dat verre en onbekende Santiago de Compostella, nog even een nieuwe achterband krijgt. Het huidige bandje kan nog wel een 1000km of zo mee, maar dan zit ik al hoog en breed in Frankrijk........
En dan meteen, in dezelfde moeite door nog wat losse puntjes nakijken.
Olie, filter, het lekje achter de waterpomp (waarvan ik ernstig hoop dat het een water, en geen olie lekje is) en meer van dat soort zaken.
En morgen, of donderdag, wordt 'ie op dezelfde manier weer netjes thuis afgeleverd.
Dat je hem niet in de showroom zag komt omdat hij tussen aanschaf en nu een nieuw gezicht heeft gekregen, nl. een hele tourkuip. Dat scheelt een hoop in het uiterlijk, en de wind.
Dus nu ben je weer helemaal op de hoogte, met de CX die zo keurig op de aanhanger stond.
Harmony,
Hans.
( die z'n CX wel eens eerder op die aanhanger had staan , helaas )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken