Hoi allemaal..
Ik kom me even voorstellen..
Ik ben Cynthia, Kom uit Hoogerheide, En ben 28 jaar, in okt al weer 29 haha.. en ben een alleenstaande moeder, van 2 mooie meisjes, een van 6 en een van bijna 8,
Motor rijden is iets waar ik al van kinds af aan droom.. Ik had vroeger een buurman die motor reed, helaas mocht ik van me ouders nooit mee achterop..
Maar omdat het financieel veel kost, en ik niet rijk ben, heb ik het op den duur geaccepteerd, dat het nooit zal lukken.. Na dat me broertje zijn motor rijbewijs haalde, kreeg ik toch weer kriebels.. maar helaas kost een hoop en die kosten heb ik niet.. weer naast me gelegd, met de gedachten gaat hem nooit worden. helaas..
Maar sinds een paar maanden Heb ik werner en chantal leren kennen, via facebook op mij dierenvrienden hoekje, ik zocht iemand voor de nagels van mijn jack russel.. En het klikte zo goed, dat we dikke vrienden zijn geworden.. Ook waren de motor wel heel verleidelijk, om een keer achterop te mogen. De eerste keer toch wat bang, maar toen ik eenmaal zat, wilde ik niks anders meer.. maar nu wordt achterop wat saai, en krijg ik steeds meer kriebels, om zelf te rijden.. Na veel praten, zijn chantal en werner, en mij broertje bereid, met mij te oefenen, op een open terein, Chantal is redelijk recent dus kan mij veel kneepjes leren, en het beheersen van de motor, het is de bedoeling dat ik straks niet veel lessen meer nodig heb, om op te kunnen.. als ik alles bij elkaar gespaard heb
Ik heb van mij broertje een motor gekregen, Een honda cb1 want de cx is te hoog..waar we mee gaan oefenen, en waar ik uiteindelijk ook bij de les school mee ga oefenen, dit omdat de lesmotor bij de rijschool waar ik wil lessen te hoog zijn,. die ik nu heb is eigenlijk ook iets te hoog, maar kan voldoende bij de grond.
als ik dan eenmaal mij papieren heb, gaan we hem opknappen en naar mij wens spuiten..
Ook ben ik van het weekend voor het eerst naar sjk geweest, en het was super geweldig, vooral achterop een turbo met de tourrit.. en achterop de zelf gebouwde trike was erg gaaf..
Verder heb ik als hobby's papegaaien en fotografie..
Dit was het wel zo een beetje
Groetjes Cynthia