Naar goede gewoonte stel ik mezelf ook maar even voor als nieuw lid. Ik lees al een tijdje mee en heb al veel info gevonden, maar ik wilde me toch even aanmelden als lid.
Ik ben Danny, kom uit regio den haag en heb 9 maanden geleden voor 350 euro 2 cx500's gekocht,. Die waren ook in de staat die je mag verwachten voor dat geld en ze waren het niet meer waard om ze terug te brengen naar nieuwstaat, de een stond al 15 jaar in een schuur half gedemonteerd en op de C durfde ik geen testrit op te doen, dat zou levensgevaarlijk zijn zonder remmen.
Je raadt het waarschijnlijk al: terug naar OEM is geen optie, het moet een caferacer worden.
Deze:
en deze:
Niet gehinderd door enige kennis aan de slag gegaan. Ik ben wel handig, kan sleutelen, snap zelfs wat van electronica, maar heb geen ervaring met bouwen van motoren. Het gevolg: van een simpel idee met een beperkt budget naar een monoshocker met meer aanpassingen dan ik zelf kan doen en over het budget hebben we het maar niet meer.
Maar goed, eindresultaat ben ik wel blij mee, alleen loopt hij nog niet zo soepel door de toeren heen, dus hij moet nog afgesteld worden.
Dit is hem nu, herrezen uit de dood:
Ik kreeg hulp van een maatje met het verbouwen van de cx, raakte enthousiast en hij heeft de andere cx gekregen van me en die zijn we nu aan het opbouwen. Fotos volgen nog wel.