Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   

Terug van weggeweest dus weer even voorstellen

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 nov. 2024 22:06 
Hallo allemaal, na een jaar of 15 CX loos (maar niet motorloos) kon ik het niet laten en heb weer een CX aan mijn bescheiden motorencollectie toegevoegd. Op zoek naar iets leuks om aan te sleutelen kwam ik een best mooie CX 500 Custom tegen voor een bescheiden prijs. Precies wat ik zocht en volgens mij ook van iemand hier op het forum.
Naast de CX heb ik ook nog een Pan European ST1100 staan en een Moto Guzzi California 3 1100 cc. Allemaal V motoren maar erg verschillend kwa karakter.
Ik woon met mijn gezin in het mooie Ruinen in Drenthe en beschik over een prettig motorhonk met heftafel dus dat sleutelen gaat prima en het CX forum kwam al weer goed van pas met al de technische kennis die er beschikbaar is!
Groeten uit Drenthe!
Ton Oostveen

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 15 nov. 2024 22:40 
Hallo Ton. Welkom terug! Veel sleutelplezier en laat eens een keer een foto zien van je nieuwe aanwinst!
Groet.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 16 nov. 2024 12:12 
Dag Ton.

Altijd weer mooi om er weer een Drent bij te hebben . En mooi motorpark. Welkom en veel plezier.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 16 nov. 2024 14:54 
Ton, je motor ziet er goed uit, die White wall's staan hem/haar? ook goed.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ron
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 nov. 2024 13:52 
Mooie 'C' hoor! Maar waarom zit de handgreep voor de passagier zo ver naar achter?
Per aspera ad astra

Schrijver BofHond

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 nov. 2024 20:11 
Die is niet orgineel Ron, er zat ook een hoge rugsteun met een kussentje op, ook zelf gemaakt door een van de vorige eigenaren. Mooi gemaakt, goed laswerk maar ik vind het niet mooi staan dus heb het eraf gehaald. De huidige beugel gaat er ook af maar eerst even andere knippers scoren.

Schrijver Ron
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 nov. 2024 20:29 | Aangepast door: Ron 
Ah vandaar. Zo een beugel hoort er toch wel op, maar dan mooi aangesloten rondom de achterkant van het zadel?
Als greep om hem op de bok te zetten, en als passagier handgreep.
Btw, de achter knippers zitten ook aan deze zelfde beugel
Per aspera ad astra

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 18 nov. 2024 13:17 
MAST:
Ton, je motor ziet er goed uit, die White wall's staan hem/haar? ook goed.

Ron:
Mooie 'C' hoor! Maar waarom zit de handgreep voor de passagier zo ver naar achter?

Waarom zien jullie de motor en ik niet?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ron
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 nov. 2024 15:25 | Aangepast door: Ron 
coenox:
Waarom zien jullie de motor en ik niet?

Hij staat met foto's in het topic showroom CX500/CX650 Custom pagina 11, laatste item
Per aspera ad astra

Smoelenboek hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Terug van weggeweest dus weer even voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven