Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuw hier

Schrijver Zjuppo
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 mei 2015 09:54 
Hallo allemaal,
Heb me gisteren aangemeld op dit forum. Heb nog geen CX maar ben me aan het inlezen en moet nog een type bepalen.

Wel ervaring met een CX, in mijn studenten tijd op vakantie geweest met de bijna nieuwe CX van mijn broer.
Ging prima tot ik in zuid-frankrijk een geluid begon te horen want niet helemaal goed was. Een welwillende honda dealer ( ze bestaan echt) wist dat er een modificatie van de kettingspanner uit was gebracht. Na 2 dagen konden we verder

Rij nu op een andere V-twin, een Buell,

grt!

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 mei 2015 12:29 
Een Buell, bijzondere motor om te zien!!! Welkom op dit forum, hier vind je alle informatie die je nodig hebt en heel veel welwillende en meedenkende forumleden.
Groet Leo

Schrijver Marco
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 mei 2015 19:05 
veel plezier op het forum

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 2 mei 2015 00:06 
Welkom hier. In je studententijd met een bijna nieuwe CX? Moet dan alweer een aardig tijdje geleden zijn geweest

Succes met het vinden van de juiste CX en veel plezier hier op de site en het forum!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 mei 2015 12:27 
welkom,

veel cx-plezier hier, misschien zien we je nog eens ergens in het echt.

groetjes werner
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuw hier

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven