Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Groen - zwarte CX500 te koop (opknapper)

Schrijver Roel
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 maart 2016 09:39 | Aangepast door: Roel 
Hallo,

ik ben een tijd geleden (2004) begonnen met het opknappen / ombouwen van een CX500, maar heb dat nooit afgemaakt, staat sindsdien in de schuur en nu in de weg. Het frame heb ik destijds iets aangepast vanwege het andere zadel dat er nu op zit en vervolgens groen laten poedercoaten. De motor komt uit 1978, km stand is onbekend aangezien er een nieuwe teller op zit (het blok heeft volgens mij iets van 35000 km gelopen) en staat in Zeddam. Wat me hoofdzakelijk bijstaat is dat de elektra opnieuw gedaan moet worden, carburateur en voor rem.
Ik vraag er 200 Euro voor.

De links invoegen via het forum werkt niet, hieronder de link naar de vier foto's in picasa:
Roel's opknapper CX met groen frame

Groeten,
Roel

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 maart 2016 10:11 
leuke foto's? ik zie niks...
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 maart 2016 11:05 
Werner, even de link selecteren en openen, pats 4 foto's te zien!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 14 maart 2016 12:53 
Leuk projectje voor iemand die tijd/zin heeft.

Voor wie de link niet wil aanklikken:

CX met groen frame
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 maart 2016 07:50 
Honkie Tonkie:
even de link selecteren en openen

als ik die zie kan ik dat doen, maar ik lees het verhaal en zag geen link
in het oorspronkelijke verhaal stond namelijk gewoon een lange link (die niet werkte) en die laatste zin met;
De links invoegen via het forum werkt niet, hieronder de link naar de vier foto's in picasa:
Roel's opknapper CX met groen frame (deze is pas na mijn reactie neergezet, dus dan kan ik zowiezo geen foto's zien)

groetjes werner (kleurenblind, maar niet dom)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver borisz
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 maart 2016 09:21 
Heb je de originele onderdelen er nog bij Roel? En wat heb je aan het frame gelast?
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Marco
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 maart 2016 16:38 
Loopt de motor Roel

Schrijver Roel
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 15 maart 2016 23:06 
De foto's zijn er idd later bij geplaatst. Linken daarnaar werkte niet bij mij.

Betreffende het laswerk: De drager (dwarsbalk) waarop het originele zadel rust (achter) is naar voren geplaatst. Dit is te zien op de foto die van achteren is genomen.

Ik heb nog originele onderdelen, maar geen idee wat precies nog, het is alweer een tijd geleden dat ik er mee bezig ben geweest. Wel heb ik nog een originele CX werkplaatshandboek.

De motor is werkend gekocht, maar loopt nu niet meer.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 15 maart 2016 23:24 
@Werner, de link, die hele lange zin, die er nu niet meer staat, had ik met de rechtermuisknop geselecteerd (blauw gemaakt) en in de browserregel gecopiëerd. (www.hondacx500.nl weggehaald) en dat ging gewoon. Of is dat ongewoon

Groetjes Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 16 maart 2016 06:32 
ja henk dat had ik ook geprobeerd met die hele lange zin die er stond, maar toen kreeg ik het niet voor elkaar, daarom mijjn eerste reactie hihi

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 16 maart 2016 10:13 | Aangepast door: marcobecker 
beste roel,
Ik probeer je een pbtje te sturen.
Voor als nog lukt dat niet.

pbtje is gelukt....
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Roel
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 10 april 2016 21:05 
Hij is verkocht!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 12 april 2016 12:13 
Mooi. Fijn ook dat je het even meldt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Groen - zwarte CX500 te koop (opknapper)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven