Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Voorstellen Erik Jansen

Schrijver Erik Jansen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 maart 2017 13:37 
Hallo CX fans,

Bij deze wil ik me voorstellen. Mijn naam is Erik Jansen, ik woon in Veenendaal en mijn hobby is uiteraard motoren.

2 jaar geleden ben ik begonnen met het bouwen van mijn 1ste CafeRacer. Ik ben begonnen met een Yamaha Virago XV750 uit 1981. De motor had 10 jaar stilgestaan onder een zeil. Hij is tot de laatste bout uit elkaar geweest en ik heb er zoals ik zelf vind een mooi eind resultaat van gemaakt. Vorige zomer heerlijk gereden, maar uiteraard kwamen er wat zaken aan het licht die wat aandacht nodig hadden. Deze winter ben ik begonnen met het aanpakken van deze problemen. Ook met nieuw spuitwerk is de motor helemaal klaar en kan ik heerlijk genieten.

Jullie voelen hem waarschijnlijk al, op naar een nieuwe project
Dit keer wil ik een CX500 gaan aanpakken. Ook ben ik dus op zoek naar een CX500. Het liefst een goedkope (hoeft niet in goede staat te zijn) die ik op dezelfde manier kan behandelen als mijn vorige project). Heeft iemand nog tips?

Als ik ga starten hou ik jullie op de hoogte.
Groetjes van Erik

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 maart 2017 15:27 | Aangepast door: erikcx 
Hoi Erik,

Welkom hier. Fijn dat je je voorstelt en zo!
Je zal wel merken dat dit een liefhebbersclub is waar niet iedereen de charme van ombouwen inziet....
Ik hoop dat je dat niet weerhoud van actieve deelname hier, dat is tenslotte waar de hondacx500.nl club voor is.

welkom hier, en veel succes me je CX project.

Groet Erik

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 14 maart 2017 16:06 
Hallo Erik, welkom hier!
Als je nog iets zoekt, in een ander draadje op het forum stond DEZE LINK.
De laatste jaren is het aanbod van cx-opknappers aardig gedaald. De tijd dat je voor een kratje bier en een appeltaart een CX kon ophalen is voorbij. En een laag aanbod= vraagprijs omhoog.
Ik wens je succes met de zoektocht en veel plezier met opknappen als je er een gevonden hebt. We vinden het leuk als je daar verslag van doet.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 maart 2017 11:42 
binnen kort komt er hier 1 vrij. Blok ziet er weer als nieuw uit.
Zodra ik tijd heb ga ik weer verder om deze cx500 in orde te krijgen. Als het lukt moeten er binnen kort 3 stuks in de verkoop.
Allemaal moeten ze goed zijn, en er weer netjes uit zien.
Bij mij gaat het juist om het blok dat dit weer als nieuw er uit ziet.
Kijk maar op mijn you tube kanaal, daar zie je wat ik doe met de blokken.
google maar op mijn naam.
Groetjes marco becker
marcobecker@zonnet.nl
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Erik Jansen
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 maart 2017 08:46 
Mannen,

Bedankt voor de reacties!
@Marco Becker, ik hoor graag als 1 van de cx-en te koop gaat komen, wil je mij op de hoogte houden?

GR Erik

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 maart 2017 12:26 
Ha Erik,
Ik heb je een PB gestuurd.
(een persoonlijk bericht)
die kan je boven in het forum scherm zien.
Clubleden hebben een streepje voor.....

Groet Erik

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 17 maart 2017 21:50 
Hee Erik,

Welkom hier. Soms krijgen we nog wel eens via mail wat aangeboden. Hou het voor je in de gaten.

Groet,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Voorstellen Erik Jansen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven