Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   

Goede CX500 gezocht

Schrijver Dennis
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 april 2017 11:19 
Hallo allemaal,

Ik kon even geen voorstel topic vinden, dus vandaar dat ik maar meteen met de deur in huis val!

Ik ben Dennis, 27 jaar en woonachtig in Nieuwegein. Na 4 jaar heb ik mijn Kawa GT550 verkocht en ben ik op zoek naar wat nieuws.
De CX500 spreekt mij erg aan: 2 cilinders, niet te zwaar, cardan, en het is een erg knappe motor .

De afgelopen tijd heb ik marktplaats in de gaten gehouden, maar tevergeefs. Het meeste dat ik tegenkom is verbouwd, verzaagd en verpest, of staat wel erg ver uit de buurt.

Wie o wie heeft er nog een goede en originele CX500 staan die weg mag?

Groetjes, Dennis

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 april 2017 12:22 | Aangepast door: marcobecker 
Beste Dennis,
Ik heb er nog een staan die goed is, netjes, wel met gebruikerssporen, maar het blok is geheel gedaan. Blok ziet er als nieuw uit.
Banden, nog voor 95% ok, Rijd goed!!!!! rem ook goed!!!!! er zitten iets grotere schijven op. Remmen zijn voor zien van staal flex leidingen. cx500 wordt geleverd met nette val beugels. Zadel is ook goed!!!!
Voor dat deze cx500 weg gaat, loop ik alles nog na, en verschoon ik de olie.
Motorblok is terug te vinden op you tube kanaal.
Voorzien van nieuwe lagerschalen, dynamo, zuigerveren, waterpomp seal, pakking set, keerringen set.
Motorfiets is klaar om gelijk mee op vakantie te gaan.
denk er aan, deze cx500 is niet te koop voor 1200 euro, er moet echt een veel beter bedrag voor neer geteld worden.
Wil je meer weten, tets rijden, dan mailen naar: marcobecker@zonnet.nl

het gaat om deze cx500, mijn test cx500, dus goed!!!!

het gaat dus om deze cx500, maar dan met het laatste model cx500 poedercoat blok die ik heb gemaakt.

Let op, het blok is mooi stil, heeft de laatste model nokken as, en klep slepers.
Nieuwe lager schalen, zuigerveren. nieuwe dynamo.

groetjes marco becker
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 april 2017 12:55 
Zo!!!! ze worden echt veel geld waard...Ik ga zuinig zijn op mijn CX500
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2025)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 april 2017 13:00 
Beetje goede cx500 originele staat doet momenteel rond de 2000 euro.
Voor een wrak wordt nu al 650 euro af getikt.

Heb je even een beeld...
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 13 april 2017 13:01 
Hee Dennis,

Welkom hier. Tja, de tijden dat je voor 500 euro een goede CX kocht zijn kennelijk een beetje voorbij. Goed om te horen dat je op zoek bent naar onverzaagd en onverpest. Wordt wel steeds moeilijker. Ik weet nog een CX500 te staan in de buurt van Bergen op Zoom. En verder: mag het ook een E(urosport) zijn of ga je per sé voor het oermodel?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Dennis
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 april 2017 13:19 
Hi, bedankt voor jullie reacties.

@ coenox, ik vind dit model erg mooi: CX 500 custom
Het eurosport model trekt mij niet zo.

Liefst wel in een ander kleurtje: Zwart / grijs / blauw.

Wat betreft budget begrijp ik ook wel dat ik niet 500 euro moet rekenen. Maar 2.000 euro is mij iets teveel, als ik eerlijk ben. Als ze er niet zijn tussen de 1.000 - 1.500 zal ik naar een ander model moeten kijken helaas.

Schrijver certifiable
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 13 april 2017 13:39 
Mijnes, vorige week gekocht, was 1000€.
Iets werk aan door stilstand, maar motorisch super en opnieuw professioneel gespoten.

Ze zijn er dus wel voor een leuk prijsje...

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 13 april 2017 14:03 
Dennis,

Je hebt een pb.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 april 2017 20:26 
coenox:
Dennis,

Je hebt een pb.

en toen had ik ook een pb hihi...
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Goede CX500 gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 6
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven